sobota, 6 września 2014

RECENZJA KREMU NAWILŻAJĄCO-REGENERUJĄCEGO BEZ GLICERYNY od E-NATURALNE.PL

Witajcie! Zapraszam na recenzje delikatnego kremu nawilżająco-regenerującego bez gliceryny od sklepu internetowego e-naturalne.pl. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że w ofercie sklepu znajdziesz m.in. różnego rodzaju glinki i błota, algi, masła, oleje zimnotłoczone, peelingi, olejki zapachowe i eteryczne, pudry, mydełka czy hydrolaty.


Zapraszam do zapoznania się z atrakcyjną ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.



SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK


Informacja producenta:
'Delikatny krem przeznaczony jest do pielęgnacji skóry tłustej, łojotokowej oraz skóry wrażliwej i delikatnej. Delikatnie nawilża i jednocześnie nie zatyka porów oraz nie pozostawia uczucia tłustości. Dostarcza skórze drogocennych protein oraz witamin, a także pozwala na utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia. Kremy na bazie bez gliceryny idealnie nadają się pod makijaż, nie rolują się.'     

Moja opinia:
Przygotowanie kremu nie sprawiło problemu, cały proces przeszedł szybko i łatwo. Krem umieszczony jest w plastikowym pojemniku o pojemności 50 ml. Konsystencja gęsta przez co jest trudna do rozprowadzenia, ale w miarę szybko się wchłania. Zapach specyficzny, który jest mało wyczuwalny. Produkt faktycznie nawilża, ładnie wygładza i nie zatyka porów. Nie pozostawia typowo tłustego filmu, a jedynie delikatnie lepką warstewkę. Przy regularnym stosowaniu dobrze regeneruje skórę. Nie podrażnia ani nie uczula. Krem jest stosunkowo niedrogi, kosztuje niecałe 22 zł. Myślę, że krem idealnie sprawdzi się w zimie. Polecam jak najbardziej! 

Moja ocena: +4/5!


16 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię e-naturalne :) Tego kremu nie znam ale do ich produktów nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu, ale wydaje się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę kremy o lekkiej konsystencji. A czy używałaś go pod makijaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie używałam go pod makijaż :)

      Usuń
  4. Nie znam tego kremiku. Na razie mam bardzo fajny z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ich receptury i produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym go wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja co raz częściej przekonuję się do tego, aby zmienić pielęgnacje na czysto naturalną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku jest trudno, ale warto :)

      Usuń
  8. Może na dzień by się dla mnie nadał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu, ale mam ogromną ochotę na hydrolat oczarowy i puder bambusowy : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również zamierzam się na hydrolat oczarowy :)

      Usuń