wtorek, 9 września 2014

PRZESYŁKI i WYGRANE z OSTATNICH TYGODNI

Witam wszystkich serdecznie! W dzisiejszym poście pokażę Wam co udało mi się wygrać i otrzymać w ostatnim czasie. Jak widać szczęście nadal mi dopisuje :)

 1. Wygrana w rozdaniu na blogu Natalii, w którym wygrałam farbę do włosów L'oreal Excellence Creme i odżywkę wzmacniającą do włosów farbowanych Garnier. Ponadto Natalia do przesyłki dołączyła próbki produktów Le Petit Marseillals i Beta-skin oraz parafinową kurację dla dłoni od Marion. 
2. Kolejna przesyłka, która zawierała lakiery i odżywkę do paznokci, cienie do oczu, nawilżającą pomadkę w kredce oraz róż prasowany marki Joko. Wszystkie produkty zostały wygrane w rozdaniu na blogu Puderniczki.
3. Wygrana na blogu Renii w postaci dwóch szczoteczek do zębów wraz z wymiennymi końcówkami marki Paro. Dodatkowo otrzymałam kilka próbek, kolczyki, chusteczki odświeżające, lizaki i lakier do paznokci Pierre Rene.
4. Kolejna przesyłka pochodzi od Dermedic. Zostałam zakwalifikowana do testów antybakteryjnego żelu do mycia z przeznaczeniem do skóry mieszanej i tłustej ze skłonnością do trądziku.
5. Przesyłka od Cosmetic Garden, która zawierała cztery sztuki naturalnych mydeł Kastylijskich. Jedno z trzech mydełek możecie wygrać w moim konkursie.
6. Zostałam wybrana do przetestowania poniższych glinek oraz wybrania i opisania tej najlepszej.
7. Naklejka na samochód od Klubu miłośniczek pięknych paznokci
 8. Kapsułka do prania Vizir od Everydayme.

Dziewczyny jeszcze raz dziękuję za świetne nagrody! 
Miłego dnia :)

37 komentarzy:

  1. wow - ile świetnych nowości

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przesyłki,miłych testów życze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego ;) Gratuluję tak wspaniałych paczek i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce naklejkę na samochód :d i co prawda nie mam samochodu ale na rower bym sobie chociaż nakleila hahah:d gratuluję wszystkich wygranych! Ja coś nie mam szczęścia do konkursow:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      naklejkę można chyba jeszcze zdobyć... wystarczy, że napiszesz wiadomość prywatną z adresem do wysyłki na podany fanpage :)

      Usuń
  5. Kochana świetne przesyłki-wygrane:)
    Szczoteczki niech Ci dobrze służą :* Wzajemnie miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo się tego uzbierało, gratuluję wygranych i niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile przesyłek :) gratuluje tych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne przesyłki i bardzo ładne kolory lakierów dotarły do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju bardzo zazdroszczę tych wygranych! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych przesyłek :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wygrałam u Renii :). Super nowości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranych ;) Fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Jak zwykle szczęście Cię nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję świetnych wygranych :) Ps. ja też testuję te glinki :) ale jestem ciekawa Twojej recenzji na eam glink włsdajskiej, bo niestety mi zamiast niej przysłali dwie kambryjskie :(

    OdpowiedzUsuń