poniedziałek, 15 września 2014

RECENZJA OLEJKU ETERYCZNEGO z DRZEWA HERBACIANEGO

Witam! Przygotowałam dla Was krótką recenzje 100% naturalnego olejku eterycznego z drzewa herbacianego od 'Laboratoria zapachu'

Informacja producenta: 
Naturalny olejek z drzewa herbacianego może być stosowany nie tylko do celów aromatyzujących, ale także do inhalacji, masażu czy bezpośrednio na ciało po uprzednim rozcieńczeniu w jakimś nośniku (np. balsamie, wodzie, olejku migdałowym itp).

Moja opinia:
Zapach olejku jest intensywny, duszący i niezbyt przyjemny. Do testów otrzymałam próbkę, którą wykorzystałam wyłącznie do twarzy. Wlałam te kilka kropel olejku do kremu. Zauważyłam szybsze gojenie się wyprysków. Olejek nie podrażnia, nie uczula oraz nie wysusza skóry. Należy pamiętać, że jest to olejek eteryczny, a nie zapachowy. Produkt o pojemności 7 ml kosztuje niecałe 14 zł. 


9 komentarzy:

  1. Ja też mam olejek z drzewa herbacianego akurat z innej firmy i będę go dodawać do płukania prania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym zastosowaniu nawet nie pomyślałabym :)

      Usuń
  2. A myślałam, że zapach będzie super :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jego właściwości są bardzo ciekawe, lecz niestety zapach mnie nie przekonał za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też go miałam i był dla mnie koszmarny, ale już w połączeniu z maseczką albo kremem był okej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten olejek,zastosowania ma fajne,ale szkoda że takie małe próbki dostaliśmy :(

    OdpowiedzUsuń