piątek, 12 września 2014

MOJE WŁASNE MUSLI czyli PRZESYŁKA od MIXIT.PL

Witajcie! W zeszłym tygodniu podjęłam współpracę z firmą Mixit.pl a kilka dni później kurier zawitał z wyczekiwaną paczuszką. Wspomniana firma daje możliwość skomponowania własnej mieszanki musli według naszych upodobań z najlepszej jakości ziaren, owoców i orzechów. Ponadto można u nich zakupić ciastka, kasze czy czekolady.

Zapraszam Was do skorzystania z przepysznej oferty firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Pewnie pomyśleliście o co tyle krzyku ... pewnie kolejne nudne i niezbyt zdrowe musli. Otóż nie! Jednak zanim wyjaśnię, zacznę od początku. 

W ramach współpracy otrzymałam bon o wartości 40 zł na zakup mieszanki. Oferta firmy jest bogata dlatego wybór nie był od razu oczywisty. Musiałam przejrzeć wszystkie dostępne produkty, ale ostatecznie zdecydowałam się na podstawę 'słońce w każdym z nas' (płatki kukurydziane, płatki kokosowe i ziarna słonecznika), płatki kukurydziane w polewie jogurtowej, chipsy owsiane, płatki ryżowe, owoce (figi, jagody goji) oraz orzechy (orzechy brazylijskie, orzechy pekan, orzeszki laskowe w mlecznej czekoladzie). Oczywiście możemy skorzystać również z gotowych mieszanek, wszystko zależy od nas. Po otrzymaniu przesyłki moje zadowolenie wzrosło. Otóż, gdy otworzyłam folie zabezpieczającą poczułam przyjemny i naturalny zapach musli. Mój wzrok przykuły sporych rozmiarów dodatki, które możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Wybrane musli jest chrupiące, pyszne, dodaje dużo energii i co najważniejsze nie zawiera niepotrzebnych substancji. Opakowanie musli jest praktyczne i urocze więc po zjedzeniu wykorzystam je na inny sposób. Finalizacja zakupu jest dziecinnie prosta, a sam kontakt z przedstawicielami firmy na najwyższym poziomie. Polecam Wam wypróbować, a nie będziecie żałować! :)


Do następnego! :)

17 komentarzy:

  1. akurat za musli nie przepadam :) ale pomysł sam w sobie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda wspaniale, uwielbiam musli

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja czekam na swoją przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajne, smaczne i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś czytałam o tych musli. bardzo fajny pomysł i opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :) zaglądam codziennie na niego :) dużo inspiracji ;) W wolnej chwili wpadnij do mnie ;) Zapraszam:)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  7. ale pyszności!!!!gratuluję współpracy!!

    OdpowiedzUsuń