niedziela, 21 września 2014

GARNIER, BINGOSPA, NIVEA, GREEN PHARMACY, AA - ZAKUPY

Witajcie! Wiele kosmetyków pokazało denko dlatego postanowiłam wybrać się na małe zakupy. Zdecydowałam się na kilka nowości, które były zachwalane na blogach. Skorzystałam również z bonu od BingoSpa i zakupiłam kilka ich produktów. Nie załapałam się na pierwszą turę bonów (dlatego musiałam zrobić zakupy za min. 80 zł, aby użyć bonu na kwotę 50 zł + zapłacić za wysyłkę). Czytałam, że wielu osobom nie spodobał się taki obrót sprawy jednak ja nie narzekam :)


Kupiłam:
1. Serum ujędrniająco-antycellulitowe AA, kupione w Biedronce za ok. 8 zł,
2. Płyn micelarny 3w1 Garnier, kupiony w Biedronce za ok. 12 zł,
3. Olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy, kupiony za ok. 6 zł,
4. Mydło ochronne neen i kurkuma Himalaya, kupione w Rossmannie za ok. 3 zł,
~~~
5. Żel pod prysznic z minerałami Morza Martwego BingoSpa, kupiony za ok. 3 zł,
6. Olej ze słodkich migdałów i olej z pestek winogron BingoSpa, kupione za ok. 20 i 30 zł,
7. Algi morskie, kupione w Biedronce za ok. 4 zł,
8. Pomadka ochronna Nivea, kupiona w Tesco za ok. 2,5 zł.

Na dzień dzisiejszy mogę polecić Wam micel z Garniera, który już po pierwszym użyciu stał się moim i mojej siostry ulubieńcem. Niestety do zachwalanego przeze mnie micela z Biedronki już pewnie nie wrócę.
Zdążyłam również dobrze przetestować żel pod prysznic z BingoSpa, który polecam w szczególności mężczyznom gdyż zapach jest typowo męski, oprócz tego ładnie nawilża i oczyszcza. 
Na obszerniejsze recenzje zapraszam za jakiś czas :)

17 komentarzy:

  1. ja musze wyprobowac tego z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy, micel z Garnier tez musze kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn miceralny z Garniera<3 jest cudowny. Chyba skuszę się na pomadkę z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta akcja BingoSpa mnie kusi. Algi w Biedronce też kupiłam. Micel Garniera mam ale jeszcze nie używałam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. no no świetne zakupy:)jestem ciekawa oleju z słodkich migdałów oraz oleju z pestek winogron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam testować olej z pestek winogron, jak na razie dobrze nawilża i regeneruje skórę :)

      Usuń
  6. Mnie ciekawią olejki BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pierwszą opcję się nie załapałam a z drugiej nie skorzystałam, ponieważ jednak mam już za dużo kosmetyków w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie muszę wypróbować ten micel z Garniera ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, jeszcze AA są w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. BingoSpa otwarło stosika u mnie w galerii w Gemini i ceny mają nawet znośne ;) ale i tak na necie są tańsze ale wliczyć koszt przesyłki wychodzi na to samo ;) Tylko że na miejscu można poczuć zapach ;) Zakupy widzę że bardzo fajne ;) Zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będę przejazdem to wpadnę i zobaczę co jeszcze ciekawego mają :)

      Usuń
  11. fajny, estetyczny blog ;)
    zapraszam także do mnie:
    http://rekomendujtech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń