poniedziałek, 11 sierpnia 2014

WSPÓŁPRACA z 'SIROCCO TEA'

Cześć! Ostatnio podjęłam współpracę z 'Sirocco Tea'. Marka ta jest producentem światowej klasy luksusowych herbat ekologicznych.

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Do przetestowania otrzymałam 18 saszetek herbaty w różnych wariantach smakowych. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to, że herbaty są w 100% ekologiczne oraz że, ich torebki są ręcznie szyte z najwyższej jakości biodegradowalnego muślinu. Z wielką przyjemnością biorę się za testowanie i myślę, że tym krótkim opisem zachęciłam Was do oczekiwania na kolejny post :)


34 komentarze:

  1. gratulacje:)
    ja już powoli kończę testowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nich nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję;) smacznego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, czekam na wyniki testowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak smakują te herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miłego testowania! Chętnie bym spróbowała tych saszetek:)) Na codzień lubię smakówki Dolmah

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie popróbować różne smaki herbat

    OdpowiedzUsuń
  8. super, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje, jestem ciekawa recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez nie znam tych herbat, czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje jestem ciekawa ich smaku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze współpracy
    P.S
    Zapraszam na rozdanie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako totalna herbaciara powiem tylko - MNIAMI! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. rózne smaki, och piłabym ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. He he. Rozrzucone w tych opakowankach skojarzyły mi się z prezerwatywami. ;D Życzę smacznego i czekam na Twoją opinię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D w sumie teraz też mi się z tym kojarzą :D

      Usuń