poniedziałek, 25 sierpnia 2014

WSPÓŁPRACA z 'CARLO BOSSI'

Cześć! Jakiś czas temu zostałam zaproszona do współpracy przez firmę 'Carlo Bossi', w zeszłym tygodniu odebrałam paczuszkę więc przedstawię Wam co ciekawego dostałam. Kto nie kojarzy to napiszę, że firma zajmuje się produkcją perfum tworzonych na bazie surowców renomowanych firm europejskich.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Długo zastanawiałam się co wybrać i ostatecznie zdecydowałam się na męski zapach, który oczywiście nie będzie używany przeze mnie ;)

Otrzymałam:
  • wodę perfumowaną 'HE SILVER' o pojemności 100 ml (link),
  • próbkę 'CRYSTAL FEMME BLACK' o pojemności 2 ml,
  • próbkę 'CRYSTAL FEMME PINK' o pojemności 2 ml.

31 komentarzy:

  1. Też mama,el inny zapach i jestem bardzo zadowolona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak pachną, bo sama ciekawa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe :) nie słyszałam jeszcze o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo fajne! Dostałam kiedyś takie próbki zapachowe w tatuażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich wody toaletowe fajnie pachną ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. mam damski i męski :) męski jest o niebo trwalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie praktycznie każdy zapach męski jest trwalszy :)

      Usuń
  7. gratuluję współpracy :)
    Baardzo fajny ten Twój blog :)
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję, z niecierpliwością czekając na nowe notki :*
    kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;) czekamy na męską opinię :D

    OdpowiedzUsuń