wtorek, 5 sierpnia 2014

RECENZJA MASKI OCZYSZCZAJĄCEJ od BEAUTY FACE

Cześć! Jakiś czas temu wzięłam udział w akcji 'STOP SUCHEJ SKÓRZE', dzięki czemu miałam możliwość przetestowania maski kolagenowej marki Beauty Face. Postanowiłam wybrać antybakteryjną maskę oczyszczającą i zmniejszającą blizny. Jeżeli jesteście ciekawi czy zdała egzamin to zapraszam do zapoznania się z moją opinią na jej temat.

Informacja producenta:
'Hydrożelowa maseczka do twarzy na bazie naturalnego kolagenu morskiego z dodatkiem alg i błota Morza Martwego o silnym działaniu oczyszczającym, bakteriobójczym i antyseptycznym oraz poprawiającym strukturę skóry. Maska stosowana regularnie pomaga pozbyć się bruzd i blizn oraz w walce z trądzikiem. Opakowanie stanowi gotowy profesjonalny zabieg poprawiający strukturę i wygląd skóry.'

Moja opinia:
Opakowanie zawiera maskę i serum. Produkt po krótkotrwałym zanurzeniu w gorącej wodzie jest gotowy do użycia. Maska posiada żelową konsystencję, jest elastyczna i idealnie przylega do skóry twarzy. Zapach jest nawet przyjemny jednak trudno jest mi go określić. Po aplikacji skóra była wygładzona, dobrze oczyszczona, a pory zostały ładnie zwężone. Ponadto twarz wyglądała na wypoczętą i promienną. Po jednym użyciu nie spodziewałam się zmniejszenia blizn - dla mnie to abstrakcja - dlatego nie będę odnosić się do tego. Produkt nie uczulił mnie ani nie spowodował podrażnień. Maska bez promocji kosztuje 25 zł i wystarcza na jedno zastosowanie więc mimo dobrych efektów nie skuszę się na jej zakup tym bardziej że powinno się zrobić pełen cykl składający się z 5 zabiegów. Produkt jest dla mnie nowością i muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczył. Jeżeli nie straszna Wam cena to polecam wypróbować :)

Moja ocena: 4/5!


11 komentarzy:

  1. lubię takie maski, są bardzo relaksujące...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na jedno użycie to cena jest zbyt wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli polecasz to z chęcią sobie zakupię taką maskę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę dodać post o tej masce, ale jakoś nie mam weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że się w niej nie pokazałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta maseczka :)

    rzetelne-recenzje,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem czy kupie, może na jakieś promocji kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa maska, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń