niedziela, 3 sierpnia 2014

RECENZJA MASŁA DO CIAŁA Z SERII WILD ARGAN OIL z THE BODY SHOP

Witajcie! Jakieś dwa tygodnie temu dostałam maila o zakwalifikowaniu się do testów masła do ciała z serii Wild Argan Oil marki The Body Shop. Ostatnio czytam praktycznie same recenzje tego produktu i zdaję sobie sprawę, że już macie dość tego szału, ale ja również muszę podzielić się z Wami swoją opinią na jego temat.

Moja opinia:
Produkt otrzymałam w opakowaniu o mniejszej pojemności tj. 50 ml. Konsystencja masełka jest gęsta i zbita lecz pod wpływem ciepła rąk zmienia się w płynniejszą substancje. Aplikacja masełka jest bezproblemowa. Zapach mogłabym określić jako połączenie wanilii, migdałów i pistacji niemniej jednak jest on słodki, przyjemny i dość długo utrzymuje się na skórze. Produkt pozostawia skórę idealnie nawilżoną, odżywioną, miłą w dotyku i ładnie pachnącą. W miarę szybko się wchłania, ale zostawia delikatnie tłustą warstwę, za którą nie przepadam. Masełko dopiero wejdzie na półki sklepowe dlatego na dzień dzisiejszy nie znam jego ceny. Jestem zadowolona z jego działania, wydajności i zapachu :)

Moja ocena: +4/5!

Napiszcie czy produkt również przypadł Wam do gustu. Udanej niedzieli Wam życzę! :)


17 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś zadowolona :). Również życzę udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masełko bardzo przypadło mi do gustu.:))ja zaś lubię jak produkt pozostawia delikatną tłustawą warstwę na skórze:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie zgłaszałam do tych testów:) fajnie, że masełko przypadło ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze się u Ciebie sprawdziło to masełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie nie wejdę tam piszą o tym masełku :P
    jak będzie dostępne to może się na nie skusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie atakują z każdej strony :D

      Usuń
  6. Też miałam i uważam, że jest bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio na ten osmetyk jakies szalenstwo panuje chhyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. kuszą mnie te masełka Malowanie dachów Malowanie dachów

    OdpowiedzUsuń
  9. Zewsząd na każdym blogu kusicie tym masełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Konsystencja taka jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam wiele pozytywnych opinii o tym kosmetyku. Mam wrażenie, że zapach by mnie zauroczył. :)

    OdpowiedzUsuń