czwartek, 28 sierpnia 2014

PRZESYŁKA ze WSPÓŁPRACY z 'APTEKĄ OMEGA' - część II

Witajcie! W dzisiejszym poście pokażę Wam kolejną przesyłkę od Apteki Omega. O poprzedniej przesyłce pisałam tu. Przypomnę, że w ofercie Apteki znajdziesz m.in.: kosmetyki do włosów, na trądzik, na cellulit i rozstępy, preparaty dla niemowląt.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA INTERNETOWA     lub     FANPAGE

W ramach kontynuacji współpracy otrzymałam kolejny bon o wartości 100 zł z darmową wysyłką. Zdecydowałam się na produkty, które już za mną chodziły od jakiegoś czasu i mam nadzieję, że będę z nich zadowolona :)

Wybrałam:
  • wodę termalną Avene o pojemności 300 ml (link),
  • intensywnie regenerujący szampon do włosów farbowanych Biovax o pojemności 400 ml (link),
  • szampon proteinowy zwiększający objętość i puszystość do włosów przetłuszczających się Himalaya o pojemności 200 ml (link),
  • regenerującą maskę do włosów zniszczonych Pilomax Henna Wax o pojemności 70 g (link),
  • pomadkę ochronną z SPF20 Dermedic (link),
  • pomadkę na zimę Floslek (link).

Za niedługo wrócę z recenzjami ... póki co korzystam z ostatnich dni wolnego.
Miłego dnia Wam życzę! :)

30 komentarzy:

  1. świetna paczka! Uwielbiam wodę termalną dlatego jej zazdroszczę Ci najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybrałam ją bo jeszcze jej nie miałam :P

      Usuń
  2. Świetna paczka :) czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tego całego dobra, to miałam tylko maskę Pilomax :) fajna współpraca

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego szamponu Himalaya :-) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka produktów Himalaya mam i jeszcze dokupiłam kolejne więc planuje zbiorczą recenzje :)

      Usuń
  5. ciekawa jestem produktów hymalaya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że za jakiś miesiąc przyjdę ze zbiorczą recenzją :)

      Usuń
  6. gratuluje! o szamponie Himalaya dużo opinii czytałam, jestem ciekawa, jak sprawdzi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wzięłam go bo właśnie czytałam o nim dużo dobrego :)

      Usuń
  7. Świetna przesyłka, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same swietne rzeczy :> z chęcią bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam akurat tą wodę termalną ale czeka aż wyjadę na wakacje do Włoch za 3 tyg ;) bo tak to nie używam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadka na zimę? Wyczuwam zimę :3 ha A tak serio fajna przesyłka i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałam się zabezpieczyć skoro w sierpniu 'powiało jesienią' :D
      dziękuję :)

      Usuń
  11. Bardzo chętnie przeczytam opinie na temat tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię produkty Hymalaya :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. nie miałam nigdy więc jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  14. Świetna paczuszka:)ciekawa jestem produktów hymalaya!!

    OdpowiedzUsuń