sobota, 23 sierpnia 2014

MOJA OPINIA o LUKSUSOWYCH HERBATACH SIROCCO

Witam! Jak możecie zauważyć ostatnio większość postów związanych jest z herbatami i pewnie mnie znienawidzicie, ale dzisiaj będzie ciąg dalszy. Tym razem o herbatach, które otrzymałam od 'Sirocco Tea'. O podjęciu współpracy pisałam tuMarka ta jest producentem światowej klasy luksusowych herbat ekologicznych.

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta: 
'Wszystkie herbaty Sirocco pakowane są w luksusowe, ręcznie szyte torebki z najwyższej jakości biodegradowalnego muślinu. Torebki są całkowicie neutralne smakowo, a dzięki odpowiedniej objętości pozwalają optymalnie napęcznieć liściom herbaty - ich unikalna jakość sprawia, ze smak liściastej herbaty z torebki nie różni się niczym od tej samej herbaty parzonej w tradycyjny sposób. Każda torebka jest szyta ręcznie przy pomocy nici z ekologicznej bawełny, bez stosowania kleju i metalowych nitów. Surowce z wielu krajów świata używane do produkcji herbat Sirocco pochodzą wyłącznie z certyfikowanych upraw ekologicznych.'

Moja opinia:
Wielkość saszetek nie jest standardowa, gdyż mieści się w nich 2,5 g liści, owoców, ziół bądź dodatków, których występowanie uzależnione jest od rodzaju herbaty. Po otworzeniu opakowania uwalnia się intensywny, naturalny zapach, który sprawia wiele przyjemności. Każda herbata różniła się od siebie smakiem jak i aromatem, jednak łączy je wspólna cecha - niesamowita staranność wykonania. Do wyboru mamy herbaty zielone, białe, czarne, ziołowe oraz owocowe, które dostępne są w saszetkach, puszkach lub zestawach. Cena idzie w parze z jakością, dokładnie za 20 saszetek musimy zapłacić 59 zł. Polecam jak najbardziej :)

Moja ocena: 5/5!

8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę te herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne saszetki :P Ale jak dla mnie 59 zł za 20 saszetek to za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również to dużo, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić :)

      Usuń
  3. Są rewelacyjne i bardzo esencjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam herbaty szczególnie w jesienne i zimowe wieczory :) chętnie wypróbowałabym takie herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wszelkie herbaty więc myślę, że i mi przypadły by do gustu :D

    OdpowiedzUsuń