czwartek, 14 sierpnia 2014

MOJA OPINIA O HERBATACH TEEKANNE

Witam Was serdecznie! Zapraszam na recenzje otrzymanych herbat od Teekanne. O podjęciu współpracy pisałam tu

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Moja opinia:
Tradycyjnie w opakowaniu znajdziemy 20 torebek herbaty, które dodatkowo są zapakowane z osobna. Herbaty po odpowiednim zaparzeniu uwalniają przyjemny aromat, a ich intensywność barwy zależy od rodzaju herbaty. Zielona herbata o smaku pomarańczowym jest łagodna i nie dominuje w niej zapach pomarańczy. Natomiast miętowa o smaku miodu jest bardziej intensywna w smaku i aromacie. Herbata o smaku jabłka i cynamonu wydaje nam się, że lepiej wpiszę się raczej w świąteczny klimat niż upalne dni niemniej jednak smak i aromat również przypadł do naszego gustu. Idealnie smakuje na gorąco z dodatkiem miodu. Największym odkryciem okazała się herbata o smaku kwiatu czarnego bzu i cytryny, w której zdecydowanie dominuje smak cytryny. Naszym ulubieńcem została herbata o smaku gruszkowym za sprawą świetnego orzeźwienia oraz przyjemnego i naturalnego aromatu gruszki. Dobrze smakuje zarówno na ciepło jak i na zimno. Cena herbat waha się w granicach ok. 5 zł. Z dostępnością niektórych herbat przynajmniej w moim mieście jest pewien problem, ale w większych miastach powinno być lepiej :)

Moja ocena: 5/5!

8 komentarzy:

  1. jeszcze nie piłam tych herbatek

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka :) gruszka za mną chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona z opuncją od Teekanne jest najlepsza. Moja ulubiona herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosztować różne smaki herbat :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna współpraca! Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń