środa, 20 sierpnia 2014

MOJA OPINIA o HERBATACH ROOIBOS od ASTRY


Witajcie! Dzisiejszy post poświęcony będzie herbacie Rooibos, którą otrzymałam od Astry.


Informacja producenta:
'Rooibos Zielony to naturalnie ususzone, niepoddane procesowi fermentacji listki czerwonokrzewu afrykańskiego. Rooibos zielony nie uległ procesom utleniania, dzięki czemu zawiera ogromne ilości witamin, minerałów i innych mikroelementów. Bogaty w antyutleniacze, nie zawiera kofeiny dlatego jest idealnym napojem dla dzieci i kobiet w ciąży.

  • Mięta posiada znakomite właściwości dobroczynne, pozytywnie wpływa na organizm i jego zdrowie. Połączenie delikatnego naturalnego smaku ROOIBOSA ZIELONEGO z intensywną i świeżą MIĘTĄ sprawiło, że herbata zyskała nowy wymiar smaku;
  • Trawa cytrynowa obok charakterystycznego świeżego, cytrusowego smaku znana jest ze swoich właściwości łagodzących i uspakajających.'
Moja opinia: 
Do przetestowania otrzymałam herbatę z czerwonokrzewu: z miętą i trawą cytrynową. W opakowaniu znajdziemy 25 saszetek zapakowanych z osobna. Herbata miętowa jest intensywna w smaku, natomiast herbata z trawą cytrynową jest o wiele łagodniejsza w smaku i zapachu. Obie herbaty dobrze smakują zarówno na zimno jak i gorąco, orzeźwiają w upalne dni i przyjemnie pachną. Lepsza jak dla mnie jest z trawą cytrynową. Dostępne są jeszcze w innych wariantach smakowych: miód, malina i cytryna. Posiadają dobre składy i kosztują zaledwie 3,50 zł. Mam nadzieję, że uda mi się kupić pozostałe warianty smakowe.

A tak na marginesie ... Rooibos nie smakował mi i jestem przekonana, że gdyby nie możliwość testowania tych herbat to pewnie nie zdecydowałabym się na ich zakup dlatego cieszę się, że miałam okazję je wypróbować! :)

Moja ocena: 5/5!


14 komentarzy:

  1. Mi również te herbatki smakują:))Koniecznie muszę zakupić malinową!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie sprobuję tej z trawą cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią napiłabym się tej herbatki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne herbatki :) również testowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszałam o tych herbatach :)
    Musze je kupić :)

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie pije zieloną ale jeszcze tej nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tyle herbat w domu że szok .. ale moj etat nie pozwala nawet na wypicie herbaty ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Trawa cytrynowa to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie piłam tych :P ty to herbaty uwielbiasz :P ale gdzie miejsce na kawę :D

    OdpowiedzUsuń