niedziela, 17 sierpnia 2014

MOJA OPINIA o CIASTKACH marki 'CUKRY NYSKIE'

Cześć! Przyszedł czas na podzielenie się z Wami moją opinią odnośnie markiz firmy 'Cukry Nyskie'. O podjęciu współpracy pisałam tu.  Przypomnę, że firma oferuje jeszcze m. in. herbatniki, wafle, markizy, biszkopty, krakersy czy cukierki.

Zapraszam Was do zapoznania się ze stroną producenta oraz polubienia fanpage'a.

STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Moja opinia: 
Otrzymałam markizy w czterech różnych smakach: czałwowym, kakaowym, orzechowym i kakaowym z mlecznym kremem ('Blacky'). Każde opakowanie liczy po 12 niewielkich ciasteczek. Markizy są słodkie, pachną naturalnie i idealnie pasują do kawy. Ulubieńcem okazały się markizy 'Blacky', które to mają bardziej puszysty krem w porównaniu do pozostałych, a ich zapach kojarzy się z lodami straciatella. Ciastka są tanie, bez promocji kosztują ok. 2,80 zł i można je spotkać m.in. w Kauflandzie. Polecam spróbować :)



13 komentarzy:

  1. Bywam w Kaufie, więc jak spotkam to się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. och, uwielbiam! za dziecka, pewnie jak większość, rozdzielałam je i wyjadałam środek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te ciastka, zwłaszcza orzechowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, pyszne testowanie Ci się trafiło. Uwielbiam takie. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Markizy:))
    P.S kochana dobrze że powróciłaś z tym wyglądem bloga:)brakowała mi tych zdjęć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :D mam do nich sentyment :P

      Usuń
  6. nie znam, ale narobilas mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń