piątek, 1 sierpnia 2014

GADŻETOWO z PINKIPRZYPINKI.PL

Witajcie! Niedawno nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym PinkiPrzypinki.pl, a dziś pochwalę się Wam zawartością przesyłki. Sklep ten oferuje przypinki na zamówienie, magnesy na lodówkę, otwieracze z magnesem oraz ściereczki z mikrofibry do czyszczenia okularów, tabletów, obiektywów  i wielu innych delikatnych szklanych i optycznych powierzchni.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Ci co mnie odwiedzają wiedzą, że uwielbiam wszelkiego rodzaju gadżety więc bardzo ucieszyły mnie te rzeczy. Dla zainteresowanych produktami firmy napiszę, że gadżety są starannie zrobione i fajnie się prezentują. Podoba mi się również, że firma daje możliwość stworzenia indywidualnych gadżetów :)

Otrzymałam:
  • dwa otwieracze do butelek z magnesem na lodówkę (link),
  • cztery magnesy na lodówkę z 'Panem Deserkiem' (link),
  • pięć ściereczek do czyszczenia okularów, telefonów, laptopów itp. (link).


23 komentarze:

  1. Świetne te gadżety ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo :) nasze magnesiki ;)
    Następnym razem zamówimy firmowe ściereczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałyby mi się takie ściereczki :) bo zawsze mi się gubią :P

    http://probeczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna współpraca niespotykana :) u nas też ostatnio rusza się coś :) mamy fajny namiar na płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję nowej współpracy :) fajne przypinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię przypinki i mam ich małe pudełko już :) Ale magnesy na lodówkę lubię jeszcze bardziej bo są funkcjonalne. Pół lodówki mam zalepione, ale chciałbym mieć jeszcze więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnesy na lodówkę są fajna bo sama posiadam ich trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      proszę przesłać na nasz adres email dane bloga oraz dany do wysyłki to prześlemy kilka drobnych gadżetów do testowania
      Marta Przypinka ;)

      Usuń
  8. śmieszne, najbardziej przydatne te magnesy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te przypinki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniuśkie popierdółki. ;)

    OdpowiedzUsuń