czwartek, 3 lipca 2014

WSPÓŁPRACA z MAMANADIECIE.PL

Witam wszystkim! W zeszłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka z bardzo ciekawą zawartością ze współpracy z MamaNaDiecie.pl. Jest to strona internetowa, która 'oferuje profesjonalne diety dla kobiet planujących ciążę oraz pragnących zdrowo odżywiać się podczas ciąży lub po porodzie. Celem serwisu jest propagowanie zdrowego odżywiania, dla zdrowia kobiet i ich potomstwa.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą serwisu jak również polubienia fanpage'a.
STRONA INTERNETOWA     lub     FANPAGE

W ramach współpracy otrzymałam jadłospis na 14 dni, który uwzględnił mój tryb życia, wagę i wiek. Ponadto dostałam kilka prezentów:
  • kubek z łyżeczką,
  • lusterko kompaktowe,
  • nawilżająco-rozświetlający krem CC 8w1 z Eveline w dwóch wariantach kolorystycznych.
Oczywiście o spostrzeżeniach korzystania z tej diety napiszę za jakiś czas :)

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja :) Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy powinien się zdrowo odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na post z efektami! :)
    Świetne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Eweline ma taki krem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) ciekawe jak sprawdzi się krem :)
    A kubeczek fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dieta na pewno wpłynie pozytywnie. :) Gratuluję - ciekawy program. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje, fajna współpraca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja mama ma z lirene taki krem z pigmentem i sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ciekawe jak spisze się u Ciebie ta dieta specjalnie dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń