poniedziałek, 14 lipca 2014

ŚWIETNA WYGRANA z OSTATNICH TYGODNI czyli RADOŚĆ ODKRYWANIA z TCHIBO

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z szybkim postem, w którym pokażę najlepszą wygraną do tej pory. Jakieś dwa tygodnie temu kurier dostarczył mi wielkie pudło, którego kompletnie się nie spodziewałam. Już wyjaśniam dlaczego, otóż kilka miesięcy temu zostałam wybrana najaktywniejszą fanką na fanpage Tchibo. W nagrodę miałam otrzymać voucher na pewną kwotę do wykorzystania w sklepie stacjonarnym Tchibo, jednak miesiące mijały i zapomniano o mnie. Wielokrotnie się upominałam i tak w zastępstwie vouchera otrzymałam ten BOX bez żadnej zapowiedzi. Taki obrót sprawy jak najbardziej mnie ucieszył. Zresztą sami zobaczcie jakie cudowne rzeczy dostałam :)

A w środku znalazłam:
  • łańcuch świetlny LED,
  • kardigan Wielofunkcyjny,
  • portfel XL z dołączonym pieniążkiem i miejscem na telefon,
  • szal-komin, 
  • mini kafetiera,
  • płyta CD Jazz Ladies,
  • kawa Tchibo Exclusive.


41 komentarzy:

  1. Super paczka, chociaż jeśli miałaś dostać bon to tak powinno być, nie rozumiem firm, które organizują konkursy a później ciężko im się z nich wywiązać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, w sumie to nie wiem na jaką kwotę miałby być ten voucher, a wartość pudła przekracza 200 zł więc nie czuje się oszukana tym bardziej, że wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  2. ten łańcuch z lampek jest rewelacyjny :) Muszę taki kupić do sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygrana, ja choruję na te światełka ale wydają mi się zbyt drogie, a jeszcze dokładnie nie wiem gdzie konkretnie bym je "uwiesiła" :)
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. światełka są świetne, ale masz racje trochę kosztują...ja zawiesiłam się nad łóżkiem :)

      Usuń
  4. Świetna wygrana, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj świetny zestawik, światełka muszą super wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten łańcuch lampek :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję ;D takie portfel by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, ale fajne prezenciki :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. To to masz szczęście :) Gratki

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczka fajna, ale to znaczy że bonu nie dostaniesz? po tak długim czasie oczekiwania należy Ci się i bon - w końcu go wygrałaś i paczka za opóźnienie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dostanę już bonu :P z dziewczynami, które również wygrały upominałyśmy się kilka miesięcy więc ważne, że coś w ogóle przyszło :)

      Usuń
  12. Kurcze, nieźle! Gratuluję, ja bym nie miała cierpliwości tyle próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wielkie WOW! naprawdę super wygrana! :-)

    OdpowiedzUsuń