sobota, 26 lipca 2014

STOSOWANIE GLINKI BIAŁEJ do MYCIA ZĘBÓW - RECENZJA

Witajcie! Zapraszam Was na recenzje glinki białej, którą wygrałam ponad miesiąc temu w rozdaniu na blogu Kasi. O wygranej pisałam tu

Informacja producenta:


'Biała glinka kosmetyczna działa antyseptycznie, doskonale oczyszcza skórę oraz włosy pochłaniając nadmiar sebum. Podsusza skórę, likwiduje podrażnienia i stany zapalne. Przy regularnym stosowaniu podnosi sprężystość i elastyczność skóry, poprawia jej koloryt. Skutecznie opóźnia pojawienie się zmarszczek oraz usuwa zmęczenie i napięcie. Maska z glinki białej odżywia i wzmacnia korzenie włosów. Usuwa łupież, zapobiega jego nawrotowi. Odbudowuję strukturę uszkodzonych włosów i zapobiega ich wypadaniu. Włosy stają się silne i sprężyste, zyskują zdrowy oraz zadbany wygląd.'

'Biała glinka posiada również właściwości bakteriobójcze, wybielające, zapobiega krwawieniu dziąseł oraz usuwa kamień nazębny. Ponadto niweluje nieprzyjemny zapach z ust.'
Moja opinia:

Od samego początku glinki zaczęłam używać wyłącznie do mycia zębów, gdy to na jednym z blogów przeczytałam o takim właśnie zastosowaniu. Produkt ma postać miałkiego proszku o mało wyraźnym zapachu. Aplikacja proszku na szczoteczkę nie należy do łatwych, ale można się przyzwyczaić. Uzyskana pasta delikatnie się pieni. Podczas mycia zębów mam wrażenie jakbym czyściła je dosłownie błotem i czuć w ustach delikatny posmak, który mogę porównać przy wizycie u dentysty. Najważniejsze są jednak efekty, które zachęciły mnie do dalszego stosowania glinki białej w zastępstwie pasty do zębów. Otóż zęby są dobrze wyczyszczone, gładkie oraz dłużej utrzymuje się świeży zapach. Nie mam nawet problemów z krwawieniem dziąseł czy kamienień nazębnym gdyż został on całkowicie usunięty. Ponadto po kilku tygodniach zauważyłam delikatnie wybielone (moje wcześniej wybielone) zęby. Jeszcze wspomnę, że glinka jest niesamowicie wydajna i kosztuje ok. 7 zł za 100 g.

Pasty do zębów, które używamy na co dzień nie są zdrowe. Zachęcam zainteresowanych przeczytać kilka interesujących artykułów na ten temat, a może również przestawicie się na stosowanie glinek naturalnych. Mimo kilku niedogodności stosowanie glinki białej jest dla mnie naturalnym, najskuteczniejszym i najtańszym sposobem na zdrowe zęby i dziąsła. 

Moja ocena: 5/5!


 LINK do GLINEK NATURALNYCH

20 komentarzy:

  1. do mycia zębów?!?!?! To już prawdziwy hardkor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Glinka do zębów? Ostro! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam glinki do mycia zębów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym zastosowaniu glinki białej, ale jeszcze jej nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze kiedyś wypróbować ją na zęby hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz o tym słyszę o_o

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak do zębów to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie, tylko nie wiem czy bym przyzwyczaiła się do tego błotnego posmaku...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o glince do zebów :P chyba bym się nie skusiła jednak :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nigdy nie słyszałam o glince do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam linki do .... zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już o tym, ale nie spróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. glinka do zębów.. czad :D kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze powiedziawszy nie sądziłam, że glinka może pomóc na zęby. Jak do tej pory glinki kojarzyły mi się jedynie z maseczkami :). Czyli wychodzi na to, że koniecznie muszę spróbować takiej glinki, ale tym razem na zęby :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę polecam mimo, iż początki stosowania glinki są trudne to spokojnie można się przyzwyczaić :) mi glinka bardzo pomogła i nawet nie myślę, żeby z niej rezygnować :)

      Usuń
  15. potwierdzam wybiela i zapewnia swierzy zapach w ustach, eksperymentuje z biała glinką której nie użyłam do skóry tak jak planowałam.Super

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli usuwa kamień nazębny to jesteś moją mistrzynią w wyszukiwaniu środków alternatywnych do alternatywnych porduktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj i daj znać jak się u Ciebie sprawdziło :)

      Usuń