niedziela, 27 lipca 2014

RECENZJA WODY RÓŻANEJ od ETNOBAZAR.PL

Witajcie! Przygotowałam dla Was recenzje wody różanej, którą otrzymałam w ramach współpracy z Etnobazar.pl. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że za pośrednictwem tego 'serwisu można kupować i sprzedawać m.in. naturalne kosmetyki, modę czy muzykę charakterystyczną dla różnych regionów Ziemi. Celem serwisu jest zaoferowanie klientom wszystkiego, z czym kojarzy się prawdziwy bazar.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE


Informacja producenta:

'Woda różana powstaje jako uboczny produkt przy produkcji olejku różanego. Przy częstym stosowaniu skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka. Jest powszechnie ceniona za swoje właściwości odmładzające, regenerujące, przeciwzapalne, nawilżające, wygładzające, tonizujące i oczyszczające. Ponadto można używać jej jako:
  •  idealne uzupełnienie maseczek do twarzy z naturalnych składników,
  •  pielęgnacji włosów do płukanek i maseczek,
  •  okłady na oczy wacikami nasączonymi wodą różaną,
  •  może służyć również jako baza do wyrobów własnych kosmetyków.'

Moja opinia:


Otrzymany produkt znajduje się w szklanej butelce o pojemności 250 ml. Opakowanie było dla mnie niepraktyczne więc część zawartości przelałam do mniejszej buteleczki z atomizerem. Po otwarciu wyraźnie czuć zapach róży, który nie jest duszący ani drażniący. Wodę różaną stosuję zarówno jako mgiełki odświeżającej i nawilżającej do ciała, do tonizowania twarzy oraz do maseczek w zastępstwie zwykłej wody. Już po pierwszy użyciu zauważyłam takie efekty jak: doskonałe nawilżenie, odświeżenie, dobre oczyszczenie oraz delikatnie zmniejszone pory. Twarz była miła w dotyku oraz wyglądała na wypoczęta i pełną blasku. Ponadto dobrze radzi sobie z łagodzeniem wszelkich podrażnień. Podoba mi się, że produkt ma wiele zastosowań, kosztuje niewiele (ok. 10 zł) i jest niesamowicie wydajny. Do używania tej wody zachęciłam siostrę i razem możemy stwierdzić, że jest naszym ulubieńcem w codziennej pielęgnacji. Ze swojej strony jak najbardziej polecamy :)

Moja ocena: 5/5!


15 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam takiego produktu :(. Chętnie ja kiedyś kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że się sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wreszcie przetestować ten produkt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze zrobiłaś z przelaniem do buteleczki z atomizerem-pewnie zrobiła bym to samo:))
    A co do wody to chętnie bym ją wypróbowała:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej formie jest o wiele wygodniej :)

      Usuń
  5. u mnie pewnie by ktos wypił ją ze względu na butelkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach róży i widzę, że właściwości też ma świetne. :)

    OdpowiedzUsuń