środa, 16 lipca 2014

RECENZJA SZAMPONU WYGŁADZAJĄCEGO ITELY od 'URADKA'

Witajcie! Na dziś przygotowałam dla Was recenzje szamponu wygładzającego Itely, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym 'uRadka'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Firma 'oferuje szeroką gamę profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich i akcesoria.' 

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE 

Informacja producenta:

'Szampon wygładzający do regeneracji włosów trudnych do układania i z tendencją do puszenia się. Łagodna formuła myjąca lekko oczyszcza włos podczas gdy specjalny kompleks składników pielęgnujących poprawia kondycję włosów, nawilżenie i podatność do układania się. Łagodnie myje, reguluje wilgotność i poprawia podatność włosów na układanie. Nie zawiera związków siarki.'

Moja opinia:

Opakowanie produktu jest miękkie i poręczne za sprawą wygodnego zamknięcia na klik. Pojemność szamponu to 250 ml. Konsystencja jest dość gęsta o przeźroczystej barwie. Zapach nie przypadł mi do gustu. Jest on intensywny, duszący i nieprzyjemny, ale na szczęście nie utrzymuje się długo na włosach. Szampon bardzo dobrze się pieni i oczyszcza. Po zastosowaniu włosy są ładnie wygładzone, miękkie i o wiele lepiej się układają. Produkt nie wywołał u mnie podrażnień, uczulenia czy wysypu łupieżu. Szampon jest wydajny i kosztuje 33,30 zł. Ze swojej strony jak najbardziej polecam wypróbować :)

Moja ocena: 4/5!

27 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jakby u mnie sprawdził się.

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajny widać po recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego szamponu.
    P.s Wchodzę patrzę i widzę:nowy wygląd bloga wow:)ale jednak brakuje mi Twojego starego wyglądu :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kombinowałam z wyglądem, że przekombinowałam i teraz żałuję :P

      Usuń
    2. właśnie też wchodzę i myślę: gdzie ja jestem? :D

      Usuń
    3. No właśnie też zauważyłam, że się u Ciebie pozmieniało ;)
      A szampon jeśli ma nieciekawy zapach, to trochę zniechęca niestety

      Usuń
  4. Zapach zniechęca :( Fajne zmiany w wyglądzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam coś zmieniać, ale jeszcze nie skończyłam i tak póki co zostanie :D

      Usuń
  5. ciekawa jestem , czy faktycznie taki śmerdziuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach mnie niestety zniechęca..

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że się fajnie pieni!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie potrzebuję wygładzenia włosów, ale może mają w swojej ofercie coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam. Do tanich nie należy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten szampon. Zmiany jakieś widzę porobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki szampon. Moje włosy bardzo się puszą

    OdpowiedzUsuń
  12. no, można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi dość ciekawie, choć za taką cenę wolałabym coś naturalnego :)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam serdecznie ! :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam, ale nie specjalnie mam na niego ochotę

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na szampon cena wysoka. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na szampon zdecydowanie za drogi! Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Szamponu nie znam ale bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń