poniedziałek, 7 lipca 2014

RECENZJA PRODUKTÓW od ESENT

Witajcie! Zapraszam Was do zapoznania się z moimi spostrzeżeniami odnośnie stosowania otrzymanych produktów od Esent. O podjęciu współpracy pisałam tu. Firma jest 'producentem i dystrybutorem surowców kosmetycznych oraz kosmetyków naturalnych.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.
SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE



Moje spostrzeżenia:
1. Olej z pachnotki:
Olej z pachnotki w głównej mierze postanowiłam zastosować na paznokcie w celu ich wzmocnienia. Po miesięcznej kuracji mogę stwierdzić, że paznokcie są w większym stopniu wzmocnione. Ponadto kilkakrotnie olej stosowałam również do twarzy, którą bardzo dobrze nawilżył. Produkt szybko się wchłania oraz przyjemnie pachnie. Kosztuje 11,90 zł za 20 ml.

2. Keratyna hydrolizowana:
Kilka kropel produktu wmasowywałam we włosy przed samym myciem. Po wysuszeniu zauważyłam, że włosy lepiej się rozczesywały oraz były gładsze niż zazwyczaj. Może być również stosowana jako dodatek do szamponów lub odżywek. Kosztuje jedynie 4,20 zł za buteleczkę o pojemności 10 ml. 

3. Kwasy wieloowocowe AHA 54%:
Produkt ten jest stosowany w szczególności przez lekarzy dermatologów więc jako osoba niedoświadczona rozcieńczałam kilka kropel kwasu z małą ilością wody. Początkowo wystąpiło wysuszenie skóry oraz złuszczenie naskórka jednak po pewnym czasie skóra była ładnie nawilżona i odżywiona. Produkt kosztuje 11,90 zł za 7 ml.

4. Kwas hialuronowy roztwór 3%:
Dzięki połączeniu kwasu hialuronowego z olejem arganowym otrzymałam serum, które stosowałam wyłącznie na twarz. Sam olej arganowy używałam więc widziałam różnicę, gdy dodałam do niego ten produkt. Zauważyłam szybsze gojenie się stanów zapalnych. Za produkt o pojemności 10 ml zapłacimy dokładnie 6,50 zł.

5. Octan witaminy E:
Produkt dodawałam do balsamów lub olejów, aby szybciej załagodzić skutkom oparzeń słonecznych, którymi zostały dotknięte osoby z rodziny. W tym przypadku octan witaminy E doskonale się spisał. Ponadto produkt jest doskonałym naturalnym konserwantem zapewniającym stabilność preparatu kosmetycznego. Za buteleczkę o pojemności 10 ml zapłacimy 6,90 zł.

Podsumowując jestem pod wielkim wrażeniem działania tych produktów i wiem, że moja przygoda z nimi dopiero się zaczyna. Ze swojej strony polecam wypróbować :)

Ogólna ocena: +4/5!

18 komentarzy:

  1. ciekawe ciekawe... oleje to niesamowita sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo zachęcające są :-) chętnie bym wyprobowała :-)


    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz slysze o marce tej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne produkty widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne produkty. Ale kwasów tak w domu bez neutralizatora bym nie używała :D. Chyba, że bym go zrobiła :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja połączyłam kwas z wodą i na dobre to wyszło :)

      Usuń
  6. aż się rozejrzę po sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedrogie i wydają się być skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko spotykane i ciekawe t produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, nigdy nie słyszałam o tych specyfikach.

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, numer 5 mnie bardzo zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń