wtorek, 22 lipca 2014

MOJE SPOSTRZEŻENIA o DIECIE od MAMANADIECIE.PL

Witam wszystkim! Zapraszam Was do zapoznania się z moimi spostrzeżeniami odnośnie stosowanego jadłospisu, który otrzymałam w ramach współpracy z MamaNaDiecie.pl. O podjęciu współpracy pisałam tuMamaNaDiecie.pl to strona internetowa, która 'oferuje profesjonalne diety dla kobiet planujących ciążę oraz pragnących zdrowo odżywiać się podczas ciąży lub po porodzie. Celem serwisu jest propagowanie zdrowego odżywiania, dla zdrowia kobiet i ich potomstwa.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą serwisu jak również polubienia fanpage'a.
STRONA INTERNETOWA     lub     FANPAGE

Moje spostrzeżenia:

Od razu zaznaczam, że post nie ma na celu pokazania treści jadłospisu gdyż jest on chroniony prawami autorskimi specjalistów, dietetyków, którzy go stworzyli. Przypomnę, że otrzymana dieta jest dietą o kaloryczności 2400 kcal, została skomponowana na 14 dni uwzględniając mój styl życia, wiek oraz wagę. Odżywiam się zdrowo więc nie miałam żadnego problemu z zaakceptowaniem polecanych potraw, tym bardziej, że większość z nich nie była mi obca. Wiadomo, że jeżeli w danym dniu nie posiadałam określonego składnika to zastępowałam go zbliżonym składnikiem, a nie rezygnowałam z niego całkowicie. Przygotowanie jakiegokolwiek dania nie sprawiało mi trudności (gotowanie jest moją pasją), ale myślę, że nawet laik poradziłby sobie z ich przyrządzeniem. Wszystko jest zrozumiale i dokładnie opisane. W skrócie jadłospis jest naprawdę praktyczny.
Podsumowując:

Muszę przyznać, że po tych posiłkach czułam się lekko, byłam najedzona i miałam więcej energii. Nie schudłam ani kilograma i jest to spowodowane tym, że wcześniej jadłam podobnie, nie przerywałam ćwiczeń czy nawyków związanych z regularnością spożywanych posiłków. Z pewnością większość tych dań zagości na stałe w mojej kuchni. Ze swojej strony jak najbardziej polecam zakup tej diety :)


32 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy! Sama zastanawiam się nad jakąś dietą przed wyjazdem na urlop ale nie wiem czy nie-będąc-w-ciąży taka dieta nadaje się dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dieta, którą mi zaproponowano czyli "planuję ciążę" jest dietą neutralną więc kobieta, która nawet nie planuje ciąży może tą dietę kupić :)

      Usuń
    2. To fajnie! Czyli taka dieta również dla mnie. Dzięki za odpowiedź!

      Usuń
  2. Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo interesująco :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, ze ci przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ale bym chęcią go wypróbowała takiej diety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto w szczególności dla dobrego samopoczucia :)

      Usuń
  6. Idealnie dopasowany jadłospis. Dobrze, że nie odbiegał od twojego codziennego. Łatwiej było go zaakceptować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, pewnie jakbym nie odżywiała się w podobny sposób to byłoby mi trudniej :)

      Usuń
  7. Najważniejsze że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja byłam na diecie 2200 kalorii i też bardzo mi smakowały potrawy. Też nie schudłam, bo moim celem było jeść zdrowiej i lepiej odkąd dowiedziałam się, że będę mamą. Też uważam, że stopień trudności dań jest ok. Jedyny minus jaki rzucił mi się w oczy to, że dieta jest na tylko 2 tygodnie i że musiałam ją powtórzyć. Chyba niedługo przemyślę zakup następnej.
    W każdym razie, czekam na recenzję glinek. Ja używałam tylko glinki zielonej, a marki nie pamiętam. Pomogła mi w problemach z tłustą cerą, tylko w czasie kiedy regularnie jej używałam. Moja siostra zamiast glinek woli błoto z morza martwego, tylko jest trochę droższe ale skóra jest po nim gładziutka i miła w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z pewnością będą ją powtarzać, a w niedalekiej przyszłości również kupię następną dla urozmaicenia :)
      glinkę czerwoną i zieloną zrecenzowałam na blogu, w najbliższych dniach pojawi się recenzja glinki białej, a za kilka tygodni dopiero żółtej i różowej. Błoto z Morza Martwego również stosuję i jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  9. Najwazniejsze, że jesteś zadowolona a dieta spisała się ;)
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam na żadnej diecie, więc nie wiem czy by mi się udało narzucić dla siebie taki ustalony jadłospis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. początki zawsze są trudne, ale idzie się przyzwyczaić :)

      Usuń
  11. ja nie stosuje zadnych diet ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym kiedyś wytrzymać na diecie 14 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa sprawa, mnie by się przydała jakaś dietka po ciązy teraz, ale trochę brak mi silnej woli

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy:)Cieszę się,że jesteś z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Retromoderna ile czasu minęło od porodu? Ja po pierwszej jakoś wróciłam do wagi po drugiej miałam już problem ale z pomocą diety dla mam udało się w przyjemny sposób pozbyć kilku kilogramów. Na początku miałam obawy, że kiedy wpłacę pieniądze nie otrzymam diety, albo że będzie to dieta niedojedzenia ale pozytywnie się zaskoczyłam. Menu smaczne i bardzo urozmaicone. Miałam wrażenie sytości i lekkości. naprawdę warto z uwagi na cenę i efekty. Poza tym na mamanadiecie można przeczytać dużo interesujących artykułów. Zastanawiam się nad zakupieniem kolejnej diety. Szkoda, że do diety nie dołączają zestawu ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi przydałaby się jakaś dieta, żeby trochę wagi nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń