sobota, 5 lipca 2014

MOJA OPINIA o PLASTRACH RK LINGERIE

Witam wszystkich! Zapraszam Was do zapoznania się z moją opinią na temat zestawu plastrów do modelowania piersi wraz z jedwabnymi kwiatuszkami na sutki ByeBra, które otrzymałam w ramach współpracy z RK Lingerie. O podjęciu współpracy pisałam tuFirma ta oferuje plastry do modelowania piersi oraz jedwabne i silikonowe osłonki ByeBra.


Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy.

Informacja producenta:

'Plastry do modelowania piersi pozwolą tymczasowo zmienić kształt piersi oraz je podnieść bez ingerencji skalpela. Dzięki ByeBra otrzymujemy efekt uniesionych piersi. Plastry są całkowicie bezpieczne w użyciu - produkt przeszedł pozytywnie testy dermatologiczne.'

Moja opinia:

W tekturowym opakowaniu znajdziemy 8 sztuk plastrów oraz 8 sztuk kwiatuszków na sutki. Kwiatuszki zrobione są z bardzo przyjemnego materiału, a wielkość plastrów można regulować poprzez ich obcięcie. Aplikacja jest szybka i dziecinnie prosta. Plastry są niewidoczne i z czasem praktycznie niewyczuwalne na skórze. Ponadto ładnie unoszą biust. Jedynym minusem jest odczucie bólu podczas ich odklejania. Produkt dostępny jest w różnych rozmiarach. Szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczona tym gadżetem i choć cena jest wysoka to na pewno będę je kupować, aby czuć się komfortowo w stroju kąpielowym czy sukience z odkrytymi plecami.

Moja ocena: 5/5!
 
 

LINK do PRODUKTU


Dla zainteresowanych produktami RK LINGERIE mam kod zniżkowy: 'INGA20', który upoważnia do otrzymania 20% zniżki na zamówienie (nie obejmuje kosztów wysyłki). Kod jest ważny na 20 pierwszych zamówień do 10/07/2014 do godz. 23:59:59.

12 komentarzy:

  1. Przydałyby mi się takie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też się sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś sobie kupie takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie one nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że mogłabym się w nich dziwnie czuć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak spiszą się u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam je, ale mam nadzieje, że wejdzie tańszy odpowiednik kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń