czwartek, 24 lipca 2014

KONTYNUACJA WSPÓŁPRACY z TEEKANNE

Witam Was serdecznie! W zeszłym tygodniu dotarła do mnie paczka z herbatami w ramach kontynuacji współpracy z firmą Teekanne, która myślę jest wszystkim dobrze znana.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Po raz kolejny zostałam mile zaskoczona zawartością przesyłki. Parę z tych herbat nie widziałam jeszcze na półkach sklepowych więc zapewne są nowością w ofercie Teekanne. 

Otrzymałam:
  • herbatę o smaku jabłka i cynamonu,
  • herbatę o smaku gruszkowym,
  • herbatę miętową o smaku miodu,
  • herbatę o smaku kwiatu czarnego bzu i cytryny,
  • zieloną herbatę o smaku pomarańczowym.

42 komentarze:

  1. pyszna współpraca ;) uwielbiam te herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te herbaty :-)
    Piłam wszystkie rodzaje , które tutaj masz. Mój ulubieniec to green tea :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety mieszkam w małym mieście i jedynie kilka rodzajów jest dostępnych, a szkoda bo wiem, że jest wiele wariantów smakowych i dla mnie te herbatki są nowością :)

      Usuń
  3. Koniecznie napisz, która z nich okaże się najlepsza i czy smakują naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co najlepsza jest gruszkowa i dla mnie smakują naturalnie :)

      Usuń
  4. Mmmm :) Bardzo lubię herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie wyprobowalabym gruszkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj! jest pyszna :)

      Usuń
  6. Gratulacje! Pomarańczowa musi być pyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna współpraca,zaraz wpadam do Ciebie na herbatkę miętową o smaku miodu:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę bo uwielbiam ich herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję ;) miłego testowania ;) znaczy smacznegooo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielona herbata często bywa u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i zazdroszczę :) uwielbiam herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratki : Tekan ma dobre herbatki

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam, aż mam smak na herbatkę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardo lubię herbatę :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję pysznej współpracy :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O ile herbatek - miałam chyba 2 rodzaje tej herbaty - dobre są.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ich herbatę Magic Moment, zawsze w zimie kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam gruszkową i nawet dobra :D
    gratki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dla mnie jest najlepsza :D

      Usuń
  19. Gratuluję kontynuacji współpracy ;) lubię herbatki, a gruszka mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń