niedziela, 20 lipca 2014

KONTYNUACJA WSPÓŁPRACY z E-NATURALNE.PL

Witajcie! W dzisiejszym poście pokażę Wam kosmetyki, które wybrałam dla siebie w ramach kontynuacji współpracy ze sklepem internetowym e-naturalne.pl. W ofercie sklepu znajdziesz m.in. różnego rodzaju glinki i błota, algi, masła, oleje zimnotłoczone, peelingi, olejki zapachowe i eteryczne, pudry, mydełka czy hydrolaty.


Zapraszam do zapoznania się z atrakcyjną ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.


SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK

Od kilku miesięcy testuje różnego rodzaju glinki dlatego zdecydowałam się na wybór glinek, których jeszcze nie stosowałam, gdyż jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

Otrzymałam:
  • francuską glinkę różową (link),
  • francuską glinkę żółtą (link),
  • zestaw do zrobienia delikatnego kremu nawilżająco-regenerującego bez gliceryny (link).


Miłej niedzieli Wam życzę! :)

29 komentarzy:

  1. Gratuluje :) Ciekawe rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki, ja również życzę miłej niedzieli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zamawiać u nich kosmetyki i lubię tę zabawę w małego chemika :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też lubię samodzielnie robić sobie kosmetyki :D

      Usuń
  5. Świetne składniki na kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. naturalne czyli nie zawierają tyle chemii więc myślę, że pewnością nie zawiedziesz się na tych produktach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na naturalnych kosmetykach jeszcze nigdy się nie zawiodłam :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł :). Gratuluje no i życzę miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Różową glinkę znam, lecz innej firmy, fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń