środa, 30 lipca 2014

HAUL ZAKUPOWY - CZERWIEC i LIPIEC

Cześć! Przychodzę do Was ze skromnymi zakupami z ostatnich dwóch miesięcy. 


1. Kosmetyczka rozkładana kupiona za 10,49 zł (przeceniona z 16,99 zł)
Z tym, że ostatnio kupowałam siostrze w cenie 5 zł więc jeżeli jesteście zainteresowani to polecam wybrać się do Biedronki o ile jeszcze będą dostępne.
2. Zestaw do masażu i pielęgnacji kupiony za 5 zł (przeceniony z 19,99 zł)
 3. Pojemniki z pokrywką kupione w Empiku za 8,45 zł /sztukę (przecenione z 16,90 zł)
 4. Świeczniki kupione również w Empiku za 3,45 zł/sztukę (przecenione z 6,90 zł)
 5. Zestaw do wina w butelce kupiony za 7,49 zł (przeceniony z 34,99 zł)
 6. Dokupiłam kolejne wieszaki satynowe z ozdobną kokardą za 3,50 zł/sztukę

Wczoraj kupiłam jeszcze kilka rzeczy, ale pokażę je w następnym poście.
Pogoda u mnie dopisuje więc będę korzystać w pełni, a Wam życzę również udanego dnia! :)

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam te wieszaki,mam je w rożnych kolorach :) Podobają mi się pojemniczki w Empika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja spotkałam jedynie w kolorze czarnym i białym :)

      Usuń
  2. Empikowe rzeczy widziałam i podobają mi się, chociaż nie skusiłam się na nie, bo nie miałam za wiele keszu ;p hah

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie promocjie są opłącalne :) Stwierdziłąm ostatnie, że nie ma co kupować w regularnej cenie jak można dostać te same rzeczy tak dużo taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zestaw do wina jest boski! też taki chce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw do wina jest genialny! Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Kauflandzie - tak tanio ze względu na rozwalone opakowanie ;)

      Usuń
  6. porządne przeceny!!! Strasznie podoba mi się ten zestaw do wina!

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące produkty z Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie rzeczy kupiłaś w rewelacyjnych cenach, uwielbiam takie okazyjne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane zakupy. Ja coś w biedronce nic nie umiem trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne promocje Ci się trafiły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pojemniki i świeczniki z Empiku są genialne :) szkoda, że nie zajrzałam dzisiaj do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urzekły mnie te ... wieszaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ojj jak ja lubię takie dodatki do domu !!! ale kupuję je w pepco ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zestaw do wina jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. :D Same fajne rzeczy dorwałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zestaw do wina jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przypadła mi do gustu kosmetyczka, zdobycze z empiku i zestaw do otwierania wina. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyczka i wieszaki najbardziej wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń