piątek, 18 lipca 2014

ARTYKUŁ O HAMAKACH + OTRZYMANY HAMAK od WHAMAKU.PL

Witam wszystkich! Zapraszam Was na kolejny post, w którym przedstawię wybrane hamaki ze sklepu wHAMAKu.pl.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.

STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE


1. 'Bawełniany hamak dwuosobowy Curambera to przyjemność wypoczynku dla dzieci i dorosłych. Currambera posiada wybór pięciu różnych modeli z tym samym motywem wzronictwa, jak również z czterema różnymi kolorami. Wykonane z organicznej bawełny.' Cena: 360 zł.


2. 'Hamaki Botanica z organicznej bawełny w żywych kolorach malinowym i jabłkowym to raj do marzeń i wypoczynku. Jasne paski na teksturze dodatkowo rozświetlają wzór.' Cena: 450 zł.



3. 'Bawełniany ozdobny hamak NATUREZA z ręcznie plecionymi frędzlami idealny do ogrodu - doda mu klasycznego uroku. Zachwyca swoją naturalnością i pracochłonnymi wykończeniami. Ze wzgdlędu na swoje rozmiary bez problemu pomieści 2 - 3 osoby.' Cena: 859 zł.

4. 'Hamak sznurkowy mały meksykański jest hamakiem jednoosobowym, ręcznie tkany o drobnym, subtelnym splocie typu diamentowego. Ponadto lekki, wytrzymały, łatwy w przechowywaniu. Polecany szczególnie dla osób pragnących wypoczywać i relaksować się na werandzie czy też w domu. Wspaniały na popołudniową drzemkę.' Cena: 390 zł.

5. 'Super lekki hamak podróżny TRAVEL SET SIERRA jest wprost idealny na camping, trekking lub dowolny wypad z przyjaciółmi, ponieważ waży tylko 300 gram, do tego zajmuje bardzo mało miejsca. W zestawie znajdują się akcesoria pozwalające na szybki i bezpieczny montaż. Hamak został wykonany z wysokiej jakości poliestru co zapewnia wysoką trwałość i łatwość czyszczenia. Dodatkowo hamak jest wytrzymały na warunki atmosferyczne.' Cena: 120 zł.

A teraz pokażę Wam hamak, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem wHAMAKu.pl. 
Hamak jest w przepięknych kolorkach oraz jest solidnie wykonany. Póki co muszę czekać aż jakiś mężczyzna mi go 'zawiesi' :)

Podgląd:



20 komentarzy:

  1. Gratuluje i miłego huśtania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, u mnie w ogrodzie nie byłoby niestety gdzie takiego zawiesić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo zawsze chciałam taki mieć !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne hamaczki, pięknie się prezentują, szkoda że nie mam go gdzie zawiesić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale chciałabym mieć hamak! Niestety u mnie byłoby ciężko z jego zamocowaniem. Nie mam odpowiedniego miejsca

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj po odpoczywałabym na takim hamaku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym nie wytrzymała mi od razu poszła go zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hamaki są super :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń