wtorek, 17 czerwca 2014

WYGRANE ROZDANIE czyli SUKIENKA 'PRETTY WOMEN'

Witam wszystkich! Dzisiaj chcę Wam pokazać sukienkę firmy 'PRETTY WOMEN', którą wygrałam w rozdaniu u Agnieszki z bloga Bajkowy Raj Agnieszki. Miałam możliwość wyboru sukienki z całego asortymentu sklepu i padło na sukienkę 'CYPRUS'. Bardzo się cieszę z dokonanego wyboru, sukienka jest dobrze uszyta i świetnie się prezentuje.

Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą sklepu jak i odwiedzenia bloga Agnieszki :)


I jak podoba się? :)

52 komentarze:

  1. Na tym wieszaku średnio mi się podoba, ale na Tobie na pewno będzie pięknie wyglądał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, oryginalna i bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest przepiękna ! kurde zazdroszcze wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę zdjęcie w sukience! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm..na wieszaku średnio.. materiał chyba nie jest w moim guście, ale na pewno spodobałby mi się gdybyś zrobiła zdjęcia na ciele :) wtedy lepiej by się prezentowała :)

    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jak znajdę czas to zrobię zdjęcia :)

      Usuń
  6. jestem ciekawa jak będzie prezentowała się na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi na wieszaku się średnio podoba.. a pokażesz ją na sobie?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa sukienka :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jak wygląda na osobie bo na wieszaku to mi się nie podoba, sorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi :) tak jak już pisałam postaram się zrobić zdjęcia :)

      Usuń
  10. sukienka może na wieszaku nie najlepiej się prezentuje, ale jestem mocno przekonana że już na Tobie dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super , że sukienka się podoba ;**

    jestem ciekawa jak wygląda na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zdam egzaminy i bd mieć wolne to postaram się zrobić :)

      Usuń
  12. Podoba mi się, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jak ty to robisz ?? :-) Wszystkie konkursy wygrywasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często biorę udział w konkursach, a na dodatek mam szczęście :D :)

      Usuń
  14. całkiem fajna choć ten tył mi się nie podoba z ta wielką dziurą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wybrałam ją ze względu na to wycięcie :)

      Usuń
  15. Wow, fajna ta sukienka - gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sukienka,więc ja kochana czekam na fotki-Ciebie w niej:))

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna :) gratuluje wygranej :) Ciekawa jestem jak w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zdjęcia postaram się zrobić :)

      Usuń
  18. Podoba mi się jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie taka sobie, nie koniecznie przepadam za białym.
    Ciekawe jak w niej wyglądasz, bo inaczej na wieszaku inaczej na człowieku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, jednak sukienka ma kolor kremowy -identycznie jak na drugim zdjęciu :)

      Usuń
  20. Gratuluje :) sukienka na wieszaku wygląda tak średnio ale wiadomo na ciele to co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa jak prezentuje się na Tobie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow. Piękna nagroda. Gratuluję. :))

    OdpowiedzUsuń