środa, 4 czerwca 2014

WSPÓŁPRACA ZE SKLEPEM INTERNETOWYM URADKA.PL

Witam wszystkim! Kilka dni temu podjęłam współpracę ze sklepem internetowym 'uRadka'. Firma 'oferuje szeroką gamę profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich i akcesoria.' 

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE 

W ramach współpracy otrzymałam szampon do włosów wygładzający firmy Itely. Po zapoznaniu się z informacją producenta, produkt zapowiada się ciekawie. Przyznam, że firmy nie znam i nie wiem czego mogę się spodziewać dlatego za testowanie wezmę się od razu :)


37 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech się dobrze sprawuje ;) Gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ja też współpracuję ze sklepem uradka.pl,mają szeroki asortyment i dosyć niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ; ) . Czekam na recenzje ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie znam tego produktu,miłych testów :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. super, gratuluję, również nie znam firmy, więc jestem bardzo ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń