poniedziałek, 30 czerwca 2014

WSPÓŁPRACA z RK LINGERIE

Witajcie! Dziś pochwalę się Wam nową współpracą, którą nawiązałam z RK Lingerie. Firma ta oferuje plastry do modelowania piersi oraz jedwabne i silikonowe osłonki ByeBra.


Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy.

W ramach współpracy otrzymałam zestaw plastrów do modelowania piersi wraz z jedwabnymi kwiatuszkami na sutki ByeBra (link). Przyznam szczerze, że nigdy nie stosowałam czegoś takiego i jestem bardzo ciekawa wszystkich jego zastosowań.



34 komentarze:

  1. Ciekawa współpraca muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej nawet nie wiedzialam ze takie rzeczy istnieja :) ciekawa jestem wynikow testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) chętnie bym wypróbowała taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) choć to zupelnie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne,ciekawe jak się będą sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie te produkty raczej nie interesują

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poznałam jakiś czas temu ten produkt, jestem ciekawa, jak się sprawdzi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też testowałam :D
    gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O coś ciekawego,daj znać jak się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa współpraca :))Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cuda. Czekam na efekty. ;)

    OdpowiedzUsuń