środa, 11 czerwca 2014

WSPÓŁPRACA z PORTALEM ALEJAKOBIET.PL

Witajcie! Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od portalu alejakobiet.pl. Ta strona internetowa to nowoczesny portal dla kobiet, gdzie znajdziesz artykuły o wszechstronnej tematyce. Ponadto porady, konkursy oraz quizy.

Zapraszam Was do odwiedzenia portalu oraz polubienia fanpage'a.
STRONA INTERNETOWA     lub     FANPAGE 

W ramach współpracy do przetestowania dostałam dwa kosmetyki, z którymi wcześniej nie miałam styczności. Kosmetyki firmy Eveline znam i bardzo lubię, jeżeli chodzi o produkty Soraya to nie specjalnie za nimi przepadam. Bardzo dziękuję portalowi za możliwość przetestowania tych produktów, a zwłaszcza tego serum do ciała, gdyż już po pierwszym zastosowaniu pozytywnie mnie zaskoczył i myślę, że zmienię zdanie na temat produktów tej firmy :)

Otrzymałam:
  • Serum do ciała BODYDIET24 firmy Soraya,
  • Liftingujący roll-on pod oczy firmy Eveline Cosmetics.

Jeżeli miałyście któryś z tych kosmetyków, napiszcie czy lubicie i polecacie. Miłego dnia Wam życzę! :)

52 komentarze:

  1. Super,gratuluję i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)
    Tego z Sorayi nie potrzebuję:D a tego drugiego jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą serię Body Diet24 z Soraya! Właśnie testuję balsam do biustu i antycellulitowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balsamu do biustu nie miałam, rozglądnę się za tą serią :)

      Usuń
  4. gratuluje i milych testow Kochana :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy.Nie miałam tych produktów,dlatego czekam na recenzję.
    Wzajemnie miłego dnia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, fajne produkty :) ciekawe jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje! udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki :) Nie wiedziałam, ze oni współpracują z blogami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam pozostałe dwa inne produkty sorai z tej serii bodydiet :) i też jestem nimi pozytywnie zaskoczona! :D
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje:) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ;) gratulacje. Przyjemnego testowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, gratuluję :))) Miałem ten roll-on pod oczy, u mnie się nie sprawdził.
    Daje miłe uczucie chwilowego chłodzenia i nic więcej. Ale może u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na razie użyłam go 3 razy i póki co to za wiele on nie robi :)

      Usuń
  14. Super gratuluję :) Do mnie też pisali, ale poprosiłam o przedłużenie czasu na testy (bo 10 dni to malutko) i nie dostałam już żadnej odpowiedzi :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, to faktycznie mało czasu. Ja dostałam więcej, a mimo to recenzja serum pojawi się szybko bo do najwydajniejszych nie należy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Gratuluję współpracy :). Czekam na recenzję roll-onu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wstępnie jestem zachwycona serum, co do roll-onu to mam mieszane uczucia. Recenzje oczywiście się pojawia :)

      Usuń
  17. Wow - naprawdę super paczusia ci się trafiła - pozdrawiam :)
    u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń