czwartek, 26 czerwca 2014

WSPÓŁPRACA z APTEKĄ INTERNETOWĄ KOSMETYKIZAPTEKI.COM

Witajcie! Dziś pokażę Wam przesyłkę, którą otrzymałam od Apteki Omega. 'W ofercie Apteki znajdziesz m.in.: kosmetyki do włosów, na trądzik, na cellulit i rozstępy, preparaty dla niemowląt.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA INTERNETOWA     lub     FANPAGE

W ramach współpracy dostałam kupon o wartości 100 zł, dodatkowo nie musiałam płacić za wysyłkę kosmetyków. Jak możecie zauważyć zdecydowałam się na zakup kilku produktów Himalaya, które są mi zupełnie obce i mam nadzieję, że sprawdzą się u mnie :)

Wybrałam:

  • specjalistyczny płyn do higieny intymnej LaciBios (link),
  • szampon ziołowy do włosów tłustych Fitomed (link),
  • balsam do włosów jasnych Seboradin (link),
  • antyperspirant roll-on Medispirant (link),
  • maseczka złuszczająca migdałowo-ogórkowa typu peel-off Himalaya (link),
  • peeling orzechowy delikatnie złuszczający do cery tłustej Himalaya (link),
  • krem odżywczy do twarzy Himalaya (link),
  • krem przeciw trądzikowi i wypryskom Himalaya (link).

Jeżeli znacie kosmetyki Himalaya to piszcie co o nich sądzicie :)

58 komentarzy:

  1. Gratuluję. Fajna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:)
    Mnie nie udało się zainstalować ich sklepu/ koszyka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam z tym duży problem, łatwo nie było, ale się udało :)

      Usuń
  3. Szaleństwo :D Produkty wyglądają zachęcająco :D Czekam na opinię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna współpraca ;) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem przeciw trądzikowi i wypryskom jest świetny;) Sam używałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze by było jakby i u mnie się sprawdził :)

      Usuń
  6. No no bardzo fajne i ciekawe produkty-nie znam ich.Życzę miłych testów i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie chętnie bym przetestowała produkty himalaya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czego się po nic spodziewać tym bardziej, że opinii na ich temat jest mało :)

      Usuń
  8. Fantastyczna współpraca. Wybrałaś sporo ciekawych kosmetyków. Będziesz miała o czym pisać. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oj będę miała o czym pisać :D

      Usuń
  9. Wow, świetnie. Gratuluję i życzę owocnych testów :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Poznałam kiedyś jedynie płyn do higieny intymnej LaciBios, lecz niebieski , reszty nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ten miałam wybrać, ale był niedostępny :)

      Usuń
  11. No, no, no :) Same ciekawe produkty :D Gratuluję i miłego testowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo koniecznie daj znać jak się sprawdzi ten krem na trądzik :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne produkty wybrałaś gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna współpraca,miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo tego :) testuj i daj znać jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo jaka paka :D super gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, wspaniałe produkty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. stosowałam kiedyś seboradin i sprawdził się u mnie. Świetne nowości;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje już czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. " himalaya " widze, że co raz bardziej popularna sie staje ; ]

    OdpowiedzUsuń
  22. coraz popularniejsze kosmetyki :) ... działają tak dobrze na nas europejczyków bo są zrobione z ziółek i preparatów których u nas nie ma ... i nie jesteśmy na nie poodczulani :)

    OdpowiedzUsuń