piątek, 20 czerwca 2014

STYLIZACJA z BLUZKĄ od 'BUTIK ILONA'

Witajcie! Dziś przygotowałam dla Was stylizację z bluzką, którą otrzymałam w ramach współpracy z 'Butik Ilona'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Butik oferuje odzież dla kobiet w różnych rozmiarach. 

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą Butiku oraz polubienia fanpage'a.
Moja opinia:

Bluzka ma miętowy kolor oraz posiada modny w tym sezonie nadruk. Nie ma konieczności jej prasowania, gdyż materiał w ogóle się nie gniecie i dobrze dopasowuje się do ciała. Bluzka wykonana jest z bardzo przyjemnego materiału, a co ważne, po kilku praniach, nadruk pozostał w stanie pierwotnym. Dla mnie bluzka jest uniwersalna, odpowiednia do codziennych i sportowych stylizacji. Ze swojej strony polecam zakup w tym sklepie, ja jestem bardzo zadowolona z otrzymanej rzeczy :)


Myślę, że powinna spodobać się Wam powyższa stylizacja. 
Miłego dnia życzę! :)

20 komentarzy:

  1. Ładna i prosta stylizacja:) Bluzeczka ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, brakuje mi bluzki w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka ,bardzo mi się podoba jej kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealna na ciepłe dni :D śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja:)Bluzeczka ma ładny kolorek!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takimi bluzkami często problematyczne są ścierające napisy, ale skoro piszesz, że po kilku praniach jest ok - to w takim razie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzeczka i w dodatku w moim kolorku :)

    OdpowiedzUsuń