sobota, 21 czerwca 2014

RECENZJA SERUM do CIAŁA BODYDIET24 z SORAYA

Witam wszystkich! Zapraszam Was na recenzje serum do ciała BODYDIET24 firmy Soraya. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z portalem alejakobiet.pl. O podjęciu współpracy pisałam tu. Wspomniana strona internetowa to nowoczesny portal dla kobiet, gdzie znajdziesz artykuły o wszechstronnej tematyce. Ponadto porady, konkursy oraz quizy.

Zapraszam Was do odwiedzenia portalu oraz polubienia fanpage'a.
STRONA INTERNETOWA     lub     FANPAGE 

Informacja producenta:

'Serum przeciw rozstępom to kosmetyk do pielęgnacji partii ciała narażonych na utratę elastyczności skóry i powstawanie rozstępów. Szczególnie polecany osobom szybko przybierającym lub tracącym na wadze. Formuła z efektem chłodzenia  skutecznie poprawia jędrność i elastyczność skóry, w celu ograniczenia ryzyka powstawania rozstępów'. 

Moja opinia:

Serum znajduje się w miękkiej tubie z zamknięciem na klik, o pojemności 200 ml. Zapach produktu jest bardzo przyjemny, a konsystencja lekka. W łatwy sposób rozprowadza się po skórze oraz szybko się wchłania. Co ważne, nie zostawia tłustego i lepkiego filmu. Podoba mi się, że daje efekt chłodzenia. Właśnie przez ten efekt serum jest idealne na tą porę roku, wątpię, że używałabym go w zimie. Po niecałych trzech tygodniach zauważyłam lepiej nawilżoną, uelastycznioną i ujędrnioną skórę. Co do zapobiegania rozstępom to nie wypowiem się, gdyż utrzymuję swoją wagę i z rozstępami nie mam większych problemów. Serum wystarczyło mi na niecałe 3 tygodnie (przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem). Kupiłam już kolejne opakowanie za 12,99 zł. Tak jak już kiedyś wspomniałam, do tego typu kosmetyków należy podchodzić racjonalnie. To jest jedynie dodatek! Polecam Was serdecznie, u mnie kosmetyk się sprawdził :)
Moja ocena: +4/5!

41 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką tej firmy, jednak cała seria tych produktów kusi mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za firmą również nie przepadam jednak ten produkt pozytywnie mnie zaskoczył i pewnie kupię też inne produkty z tej serii :)

      Usuń
    2. Tak,tak - warto:) Ja mam to serum, o którym pisałaś i jeszcze to antycellulitowe, które też sprawuje się bosko.

      Usuń
  2. Ja również jakoś za Sorayą nie przepadam, ale pozytywna recenzja kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie je testuję i muszę przyznać że mi się podobają te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że serum się u Ciebie sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już mam rozstępy to mi i tak już nie pomoże :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewentualnie może zapobiec nowym, ale ze starszymi rozstępami raczej nic nie zrobi :)

      Usuń
  7. ja lubię to firmę :) fajny wpis


    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat mam problem z rozstępami i wagą też :P i czuję się skuszona, co prawa nie wierzę w jakieś cudowne moce takich produktów, ale zawsze dobrze jest poprawić wygląd skóry choć troszeczkę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz zdrowe podejście, otóż tak jak piszesz nie można się spodziewać cudów, to tylko dodatek, który poprawił wygląd skóry dlatego warto spróbować :)

      Usuń
  9. Z tej firmy nigdy nie miałam. Zazwyczaj kupuję tego typu specyfiki z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawniej miałam kilka takich produktów z Eveline i byłam z nich zadowolona :)

      Usuń
  10. właśnie strasznie mnie ciekawiło jakie jest :) chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zachęcająco wygląda ta seria. Przeczytałam bardzo uważnie skład i jestem pewna że mogą być doskonałym dodatkiem do ćwiczeń i dietki. Efekty wtedy z pewnością będą bardziej widoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekty będą z pewności widoczne pod warunkiem uprawiania sportu i stosowania zdrowej diety :)

      Usuń
  12. Ładnie się prezentuje, a mój z Palmer`s jest ogromna pomyłką,może się skuszę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego serum. Zaciekawiło mnie. Osobiście często sięgam po takie specyfiki. Chętnie kiedyś wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko ja nie przepadam za Soraya :P obiecałam sobie, że już nigdy nie kupię nic tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. na gorące dni by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam rozstępy po ciąży więc dużo z nimi nie zdziałam, ale jako pielęgnacja na przyszłość mogłoby sie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ale recenzja brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  18. Średnio lubię tą firmą. Jedynie opakowanie ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam , ale myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczęście nie mam rozstępów, ale jeśli dobrze uelastycznia ciało, to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zastanawiałam się nad kupnem bo troszkę rozstępów po ciąży mi zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dwa produkty z tej serii ...czekają na swoją kolej użycia ;)
    Uważam tak samo, jak i Ty,że trzeba z "głową" podchodzić do działania, czyli też ćwiczenia jakieś ew. dieta...albo sobie wyobrazić to wyszczuplanie, modelowanie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię te serię, choć nie działa cudów, ale można zauważyć poprawę stanu skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie cierpię kosmetyków z efektem chłodzenia lub rozgrzewania, już wiem, że po to serum nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt chłodzenia w lecie jak najbardziej mi odpowiada, na pewno nie kupię go w porze zimowej :D

      Usuń
  25. mi takei nie są potrzebne kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba sie na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozstępy to trudna sprawa niestety, ale warto się wspomagać taka właśnie pielęgnacją! Z przyjemnością go wypróbuję gdy skończę inne specyfiki do pielęgnacji ciała! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. też myślę, że to tylko dodatek :P nie wierzę w takie cuda haha :)
    ale nawet jako dodatek całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. "z rozstępami nie mam większych problemów" - ech... szczęściaro. ;) Zgadzam się, że trzeba do tego typu kosmetyków podchodzić racjonalnie i oczekiwanie cudów od samych kosmetyków to przesada. Natomiast fajnie, że u Ciebie się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja i dziwi mnie jak czytam, że ktoś używał takiego kosmetyku i nie pozbył się wogóle rozstępów czy też jakichkolwiek cm, ehhh życie :)

      Usuń