czwartek, 5 czerwca 2014

RECENZJA NATURALNEGO KREMU od 'MK NATURAL COSMETICS'

Witajcie! Dziś zapraszam Was do zapoznania się z opinią o naturalnym kremie regenerująco-odżywczym. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z 'MK Natural Cosmetics'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma ta jest 'nową polską marką produkującą najwyższej jakości naturalne kosmetyki pielęgnacyjne. Oferowane produkty są dla wszystkich osób, które chcą zachować zdrowy, młody i piękny wygląd swojej skóry.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA    lub     SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE


Informacja producenta:

'Naturalny krem regenerująco – odżywczy  zawiera naturalne roślinne składniki aktywne o tak dobranych właściwościach, aby w jak największym stopniu wykorzystać ich oddziaływanie na nasza skórę,  zapewniając jej kompleksową  i bezpieczną pielęgnacje. Aktywne roślinne składniki zawarte w kremie przenikają w głąb skóry powodując, że:
  • skóra staje się gładka, wzmocniona oraz odzyskuje witalność,
  • następuje wygładzenie oraz redukcja widoczności zmarszczek,
  • przywrócona zostaje jędrność i elastyczność naskórka,
  • stopień nawilżenia skóry zostaje poprawiony.'

Opinia:

Ze względu na to, iż produkt zalecany jest dla wieku 30+, testowaniem zajęła się moja siostra. Krem znajduje się w szklanym słoiczku z plastikową zakrętką, o pojemności 50 ml. Konsystencja jest dość tłusta, ale lekka. Zapach delikatny i przyjemny. Łatwo rozprowadza się po twarzy i doskonale się wchłania. Siostra stosowała go jedynie na noc, gdyż rano po jego aplikacji lekko świeciła się skóra. Przy regularnym stosowaniu można zauważyć gładszą, lepiej nawilżoną i bardziej zregenerowaną skórę twarzy. Krem jest w 100% naturalny, a kosztuje dokładnie 38 zł. Trochę drogo, ale wydajność to rekompensuje. Siostra jest zadowolona dlatego polecamy zakupić i wypróbować :)

Ocena: 4/5!


27 komentarzy:

  1. też go używam! opakowanie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne opakowanie i konsystencje ma ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się niebieski opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie mój przedział wiekowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/sirens.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba :) pozdrawiam

      Usuń
  6. pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kremik ale nie mam jeszcze 30+ więc na razie się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne opakowanie, ale krem jeszcze nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowanie ładne :D
    ale niestety działane nie dla mnie ... cera tradzikowas rzadzi się innymi prawami ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o nim nie słyszałam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy krem jak i zarówno firma :) jak znajdę coś 25+ to na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie się prezentuje :) Uważam, że w cale nie jest drogi bo są i droższe. Jak dla mnie jeszcze za wcześniej na ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie się prezentuję ten kremik oooo i 30+ to dla mnie:))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt jest ładnie zapakowany, ale wiekowo jeszcze nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na razie muszę dać buźce odpocząć od kremów :)

    OdpowiedzUsuń