sobota, 28 czerwca 2014

RECENZJA LIFTINGUJĄCEGO ROLL-ON POD OCZY Z EVELINE

Witam wszystkich! Dziś recenzja liftingującego roll-on pod oczy z Eveline, który otrzymałam w ramach współpracy z portalem alejakobiet.pl. O podjęciu współpracy pisałam tu. Wspomniana strona internetowa to nowoczesny portal dla kobiet, gdzie znajdziesz artykuły o wszechstronnej tematyce. Ponadto porady, konkursy oraz quizy.

Zapraszam Was do odwiedzenia portalu oraz polubienia fanpage'a.
STRONA INTERNETOWA     lub     FANPAGE 

Informacja producenta:

'Liftingujący roll-on pod oczy bioHyaluron 4D to innowacyjna formuła z biokwasem hialuronowym oraz roślinnymi komórkami macierzystymi. Przynosi ulgę przemęczonym oczom oraz daje natychmiastowy efekt odświeżenia. Pobudza mikrokrążenie, zmniejszając cienie i obrzęki. Intensywnie nawilża, błyskawicznie ujędrnia i wygładza zmarszczki. Redukuje zarówno oznaki upływającego czasu, jak i symptomy zmęczenia, stresu i przepracowania. Rozświetla skórę wokół oczu sprawiając, że spojrzenie odzyskuje promienny blask. Unikalny i innowacyjny roll-on z metalową kulką, potęguje działanie chłodzące żelu, a delikatny i relaksujący masaż wykonywany podczas aplikacji skutecznie wspomaga redukcję opuchnięć.'

Moja opinia:

Opakowanie produktu jest poręczne. Kosmetyk nie pachnie, a jego konsystencja jest wodnista. Produkt dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Ponadto nie zapycha, delikatnie nawilża oraz daje krótkotrwały efekt chłodu, odświeżenia i ściągnięcia. Po około miesiącu regularnego stosowania mogę stwierdzić, że nie zauważyłam zniwelowania opuchnięć czy cieni pod oczami. Produkt jest wydajny, a kosztuje około 12 zł za 15 ml. Co ważne nie uczula ani nie podrażnia skóry. Przyznam szczerze, że dla mnie ten roll-on pod oczy jest zbędny, gdyż poza tymi kilkoma plusami nie zachwycił mnie swoim działaniem. Ze swojej strony nie polecam jednak widziałam wiele pozytywnych opinii na jego temat więc najlepiej wypróbować na własnej skórze :)
Moja ocena: 2/5!

22 komentarze:

  1. jednym pomoże innym nie, ale jest tani więc można by wypróbować i samemu się przekonać co do działania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, nie każdemu wszystko pasuje :)

      Usuń
  2. ciekawy ale tak jak mówisz u Ciebie się nie sprawdził a u inne osoby może działać cuda.. pomyślę nad nim jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam. Cena nie jest zbyt wysoka więc może kiedyś wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam taki produkt, ale innej firmy - niby miał zniwelować cienie pod oczami i ewentualne skutki niewyspania - ale zupełnie nie działał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie - ostatnio lubię wszystko co mozna nakladac pod oczy - mam chyba jakas manię zapobiegania zmarszczkom w okół oczu... co prawda jeszcze ich nie widać, ale nie chce aby się pojawiły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze lepiej zapobiegać niż później się nimi martwić :)

      Usuń
  6. Używałam go jakiś czas temu i mimo, że nie miał fenomenalnego działania planuję do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie dla mnie chyba też byłby zbędny, bo skoro ściąga skórę i nie likwiduje opuchnięć to po co.. wolę nawilżyć kremem okolicę oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie od nawilżania mam krem :)

      Usuń
  8. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdzil :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje, dobrze że nie podrażnia ale szkoda że słabo jest z działaniem...

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz spotkałam się z tym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam swój ulubiony :) Ja tez wolę produkty pod oczy bez tych zbędnych kulek

    OdpowiedzUsuń
  12. ja średnio lubię te kuleczki,wolę dobry,treściwy krem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest w takiej ciekawej formie, chętnie go wypróbuję, jak gdzieś znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś się na nim zastanawiałam, ale zrezygnowałam. Widzę, że nieszczegolnie się spisał.

    OdpowiedzUsuń
  15. No dość ciekawy :)

    Zapraszam do mnie zmieniłam adres: http://todoarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pociągają mnie takie nowinki, ale kosmetyki Eveline ogólnie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej serii miałam korektor pod oczy i krem BB, osobiście byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń