czwartek, 12 czerwca 2014

RECENZJA KORUNDU KOSMETYCZNEGO od ESENT

Witajcie! Zapraszam Was na recenzje korundu kosmetycznego. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z Esent. O podjęciu współpracy pisałam tu. Firma jest 'producentem i dystrybutorem surowców kosmetycznych oraz kosmetyków naturalnych.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.
SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Mikrodermabrazja jest bardzo prostym zabiegiem. Korund rozprowadza się w żelu do mycia twarzy, oliwce kosmetycznej bądź nie tłustym kremie. Bezpośrednimi skutkami mikrodermabrazji jest poprawa jędrności skóry, jej głębokie oczyszczenie, masaż pobudza tez krążenie podskórne co ma wpływ na jej lepsze odżywienie. Peeling spłyca też zmarszczki (powierzchniowe) i rozjaśnia przebarwienia'.


Moja opinia:
Korund ma postać bardzo drobnego białego proszku. Niepozornym proszkiem można zrobić mocny peeling. Stosowałam go jedynie do twarzy w połączeniu z lekkim kremem (raz w tygodniu). Bezproblemowy w zmyciu. Po zastosowaniu na pierwszy rzut oka można zauważyć bardziej promienną, wygładzoną i miękką skórę, z pewnością również poprawia jej jędrność. Niestety o głębokim oczyszczeniu nie ma mowy, a nie ukrywam, że tego oczekiwałam. Produkt nie wywołał u mnie podrażnień. Kosztuje 3,90 zł za 115 g, taka ilość wystarczy na długo. Już wcześniej miałam styczność z korundem innej firmy i wtedy również nie wzbudził u mnie wielkiego zachwytu. Mimo to jestem zadowolona z uzyskanych efektów :)

Moja ocena: +3/5!


27 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię ten produkt :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie korund sprawdzał się jedynie w zimie teraz w lecie coś sie dzieje z nim i nie działa :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki średniak jak widzę ;) Ale fajnie błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam korund i w połączeniu z żelem do higieny intymnej świetnie oczyszczał twarz, a w połączeniu z żelem pod prysznic był świetnym peelingiem do ciała i pomógł mi z walce z rozstępami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wypróbowałam z żelem i niestety żadnego oczyszczenia nie zauważyłam, wiadomo u każdego zadziała inaczej :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Produkt nie jest zły, jednak nie spełnia funkcji oczyszczenia twarzy za co obniżyłam mu ocenę :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie stosowałam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go,ale ciekawi mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie do końca się sprawdził Twoim oczekiwaniom

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. może kiedyś go spróbuję, bo wydaje się fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie miałam takiego cuda, ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie spisał się tak średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji go stosować, ale wygląda ciekawie, ważne że nie podrażnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ma takie słabe działanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam tego korundu, w ogóle to tylko kilka razy miałam okazję zrobić sobie peeling z wykorzystaniem właśnie korundu - efekt mi się podobał, bo moja skóra później wszystko dobrze chłonęła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam chodź widziałam wiele opinii na jego temat ;)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wole słabsze działania bo lepei jsłabiej niż za mocno ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam innej firmy i sprawdził się o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie stosowałam, wygląda ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwszy raz go widzę, ale nie kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń