niedziela, 15 czerwca 2014

OPINIA O OTRZYMANYCH SYROPACH EXCELLENCE

Witajcie! Zapraszam Was do zapoznania się z opinią o syropach, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą 'Excellence'. O podjęciu współpracy pisałam tuFirma jest 'producentem syropów, napojów, wód funkcjonalnych i suplementów diety'.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE


Informacja producenta:

'Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką.'


Opinia:

Otrzymane syropy dostępne są w metalowych puszkach, każdy o pojemności 700 ml. Z jednego produktu możemy przygotować 7 litrów napoju. Opakowanie proste, wygodne i co ważne z korkiem niekapkiem. Syropy dodawaliśmy do m.in. wody, lodów, budyniu, napojów alkoholowych i herbaty. Wszystkie warianty smakowe bardzo nam posmakowały. Syrop Kubańskie Mojito za dawanie orzeźwienia w upalne dni. W tym produkcie dominuje mięta. Syrop Polska Malina i Afrykański Granat w szczególności za wzbogacanie zwykłej herbaty. Syrop kosztuje ok. 8 zł, póki co widziałam je w Biedronce. Polecam Wam wypróbować, u nas na pewno zostaną na stałe :)

Moja ocena: 5/5!

A Wam, który smak najbardziej przypadł do gustu ? :)

22 komentarze:

  1. Nie piłam ich jeszcze ale myśle że by mi smakowały

    OdpowiedzUsuń
  2. nam najbardziej posmakowało kubańskie mojito;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej polubiłam Polską Malinę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi najbardziej spodobał się malinowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej kubańskie mojito ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie soczki tylko zimą pijałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie dobrze smakują, lecz najbardziej Kubńskie Mojito ...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co próbowałam "czerwonych" i z tych najbardziej smakuje mi malinowy :) Mojito jeszcze przede mną ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojito mi nie smakowało, malina jest już lepsza. Nie próbowałem granatu... Jeszcze wiele przede mną :) Jak na razie u mnie 3/5 z oceną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy lubi co innego, warto spróbować każdy smak syropu w różnych kombinacjach. Może Ci posmakować np. z piwem, ale już z wodą to niekoniecznie :)

      Usuń
  10. nie wiem bo nie miałam, ale myslę,że malina .. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie piłam,możliwe że malina. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ale nie miałam jeszcze okazji spróbować :) może po obronie będę z nimi świętować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nam zasmakowały wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie zdecydowałam się na tę współpracę, ale mają intrygujące smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, ale one mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa smaków. Świetna recenzja. :))

    OdpowiedzUsuń