niedziela, 1 czerwca 2014

HAUL ZAKUPOWY - MAJ (ORGANIZACJA UBRAŃ i DODATKÓW)

Witam wszystkim! Przygotowałam dla Was post zakupowy. Kupiłam bardzo dużo rzeczy, ale pokażę Wam jedynie 'perełki'. Zachęcam Was do odwiedzenia Biedronki, to tam kupiłam większość rzeczy za niewielkie pieniądze.

1. Komplet wiklinowych koszy - kupione za ok. 250 zł,
2. Stojak drzewko na biżuterię - kupiony za 3 zł (przeceniony z 9,99 zł),
3. Lniane woreczki zapachowe - każde opakowanie za 0,99 zł (przecenione z ok. 3,50 zł),
4. Mydło do kąpieli w kształcie róż - kupione za 4,99 zł (przecenione z ok. 12 zł),
5. Metalowe pudełko na drobiazgi - kupione za 2,99 zł (przeceniony z 8,99 zł)
6. Organizery do szafy (2 sztuki) - kupione za 2,49 zł (przecenione z 9,99 zł),
Podgląd:
7. Ręczniki sportowe z mikrofibry (2 sztuki) - kupione za 24,99 zł,
8. Woreczek na klamerki do prania - kupiony za 2,99 zł (przeceniony z ok. 5,99 zł),
9. Półki metalowe do szafy (2 sztuki) - kupione za 4,99 zł (przecenione z ok. 20 zł),
Podgląd:
10. Zestaw wieszaków 'składanych' - kupione za 2,50 zł (przecenione z ok. 8 zł),
Podgląd:
11. Kopertówka w kolorze czarnym z Atmosphere - kupiona w SH za 1 zł,
12. Kopertówka w kolorze malinowym - kupiona w SH za 1 zł.

Miłego dnia! :)

27 komentarzy:

  1. Super organizacja :) sama lubię tego typu akcesoria :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie kiepsko z miejscem, muszę zrobić dokładne porządki i pozbyć się niepotrzebnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog, może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli podoba Ci się mój blog to zachęcam do obserwacji, abyś mogła być na bieżąco. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. piękne są te kosze wiklinowe ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie po segregowane wszystko bo u mnie hmm... troszkę bałagan heheh

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam kilka gadżetów do ułatwiania organizacji sobie życia, ale mimo to lubię zobaczyć jak robią to inni. Inspirujący post.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładne :)


    ps. a u mnie ? ETNO MADONNY na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko teraz uporządkowane masz ;)
    Mnie drzewko na biżuterię się spodobało najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne to drzewko na biżuterię.No i oczywiście wiklinowe kosze. Kubię wiklinę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje.
    Kilka tych rzeczy by się przydało u Nas

    OdpowiedzUsuń
  11. super promocje :) jednak najbardziej podobają mi się torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy ;) Podoba mi się ten stojak na biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka! Bardzo podoba mi się ten stojak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwa łowczyni okazji z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!!!a ja kupiłam te drzewko za 9.99 woreczki zapachowe,też nie z promocji ahhhh mogłam poczekać na promocje :D:D:D
    Super zakupy- jednym słowem"zaszalałaś"!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dorwałam ostatnie to drzewko więc czasami warto poczekać na promocje, w sumie to i za te 9,99 zł się opłacało kupić bo cieszy oko :)

      Usuń
  16. Te wiklinowe kosze przepiękne, bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe zakupy :) A kosze śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy, same przydatne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń