środa, 21 maja 2014

ZAPRASZAM na KONKURS 'LAY'S CHAMPION CHIPS'

Zapraszam Was na konkurs 'LAY'S CHAMPION CHIPS'. W poprzedniej edycji wygrałam karton chipsów Lay's o smaku paprykowym (klik). Konkurs jest banalnie prosty, wystarczy mieć czas i trochę szczęścia :)


Co należy zrobić ?

  • co 500 oddany głos na smaki chipsów Lay's w aplikacji zdobywa nagrodę I stopnia,
  • wymyślić kreatywne hasło zagrzewające dany smak chipsów Lay's do walki w celu zdobycia nagrody II stopnia.

Co można wygrać ?

  • I stopień - 1.000 nagród rzeczowych w postaci kartonów chipsów Lay’s (20 paczek po 150 g każda),
  • II stopień - 350  nagród rzeczowych w postaci kart zakupowych eKarta empik.com, o wartości 300 zł każda.
Czas trwania konkursu ?

  • do 15.06.2014 roku.

14 komentarzy:

  1. Wow! Nie wiem jak to się dzieje, ale warunki konkursu mi się rozjechały po ekranie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ale ja nie mam szczęścia i przestałam brać udział

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ehhh, z takim nastawieniem to nawet nie ma co zaczynać :D

      Usuń
  4. ślęczę i ślęczę i nic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej grac w nocy :)

      Usuń
    2. 2 albo 3 w nocy :) zależy od dnia, przeważnie od piątku do niedzieli więcej osób siedzi o tych godzinach :)

      Usuń
  5. nie moja bajka :)

    Pozdrawiam i dzięki za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. próbuję, ale nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam udział ale jakoś niespecjalnie wierzę, że mi się uda :) mimo to próbuję :)

    OdpowiedzUsuń