wtorek, 20 maja 2014

WSPÓŁPRACA ze SKLEPEM INTERNETOWYM GRANDI.PL

Witajcie! Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka ze współpracy z 'Grandi'. Przedsiębiorstwo 'oferuje szeroki wybór kosmetyków naturalnych: mydła Aleppo, mydła marsylskie, glinki, olejki, ałuny, gąbki naturalne.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.
SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

W ramach współpracy otrzymałam 100% naturalną glinkę zieloną przeznaczoną do pielęgnacji skóry tłustej, trądzikowej, łojotokowej. Jeszcze zielonej i na dodatek gotowej glinki nie miałam, cieszę się, że będę miała okazję ją przetestować :)


47 komentarzy:

  1. Wow super !! Daj znać jak się spisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na recenzję :) ja uwielbiam zieloną glinkę, ale tej marki produktów jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja akurat nie używałam jeszcze glinki zielonej :)

      Usuń
  3. Super!!! ja też czekam na tą glinkę:)))Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  4. super gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. myślę, że pojawi się za około miesiąc :)

      Usuń
  6. ja czekam na przesyłkę od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gotowa glinka bez konieczności rozrabiania to faktycznie fajny pomysł. I jaka oszczędność czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy jak się sprawdzi taki gotowiec :)

      Usuń
  8. otrzymałam tą samą glinkę ;)
    oby nam się dobrze testowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki :) Ja również czekam od nich na maskę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to super, będziemy razem testować :)

      Usuń
  10. Też czekam na nią i jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszym użyciu mogę stwierdzić, że jest dobra, zobaczymy co dalej :)

      Usuń
  11. bardzo fajna współpraca, miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja również dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje! bardzo jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń