czwartek, 15 maja 2014

WSPÓŁPRACA z 'PERLA NEGRA'

Witajcie! Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka ze współpracy z 'Perla Negra'. Firma 'powstała by umożliwić klientom dostęp do produktów najwyższej jakości przy zachowaniu sensownych cen. W ofercie firmy znajdziesz kosmetyki, wina oraz biżuterię artystyczną.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a. 

STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

W ramach współpracy otrzymałam organiczną mgiełkę do ciała z lawendy (link). Miałam okazję wstępnie ją przetestować i muszę przyznać, że zapach jest całkiem przyjemny.


Lubicie zapach lawendy? :)

27 komentarzy:

  1. Ja czekam na przesyłkę od Nich :) a lawendę bardzo lubie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jaki zapach Ty dostaniesz :) dziękuję :)

      Usuń
  2. gratuluję współpracy :) Nie miałam nigdy mgiełki o zapachu lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też nie miałam mgiełki o tym zapachu :)

      Usuń
  3. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm całkiem fajne... ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lawendę, opakowanie jest przepiękne. Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna lawenda, zawsze do kąpieli miałam płyn o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego jeszcze nie widziałam ;) Lawenda mmm lubię :)

    OdpowiedzUsuń