środa, 7 maja 2014

WSPÓŁPRACA z 'MK NATURAL COSMETICS'

Witajcie! Dziś chcę Wam przedstawić produkty, które otrzymałam od 'MK Natural Cosmetics'. 'Firma ta jest nową polską marką produkującą najwyższej jakości naturalne kosmetyki pielęgnacyjne. Oferowane produkty są dla wszystkich osób, które chcą zachować zdrowy, młody i piękny wygląd swojej skóry.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

Do przetestowania dostałam naturalny krem regenerująco-odżywczy (50 ml) oraz niespodziankę w postaci 100% naturalnego mydła z bursztynem. Jak wiecie podobne mydełko już testowałam, z którego zresztą byłam bardzo zadowolona i uważam, że warto przekonać się do naturalnych kosmetyków zwłaszcza od takich niewielkich produktów :)


Serdecznie dziękuję firmie za produkty i zaufanie. Razem z siostrą bierzemy się za testowanie tych produktów, a Wam życzę miłego dnia! :)

36 komentarzy:

  1. też dostałam i zaczęłam już testowanie! Zobaczymy czy będziemy zgodne w recenzji :)_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę testować od dzisiaj, bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  2. gratuluję;) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydło opakowaniem do złudzenia przypomina mi mydła od Fabryka natury ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i też pachnie tak samo :)

      Usuń
    2. chyba Mydlarnia Powrót do Natury:P

      Usuń
    3. mi też przypomina ;) może ten sam producent ;)

      Usuń
  5. Gratuluje jestem ciekawa czy to mydło jest też tak dobre jak wiadomej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jak już wcześniej pisałam podobne mydełko testowałam więc jeżeli to okaże się inne to na pewno recenzja się pojawi :)

      Usuń
  6. Gratuluję współpracy :)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy kremik i chętnie poczytam o nim recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania! :) Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No to czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy, a mydełko bardzo mi przypomina to które otrzymałam od pewnej Mydlarnii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie tylko Tobie przypominają te mydełka od 'Mydlarni - powrót do natury' :P

      Usuń
  11. Hmm.... moje inicjały, trzeba zajrzeć na stronę producenta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mydełko faktycznie podobne do tych z Mydlarni Powrot do natury :D gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie produkty-miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń