piątek, 30 maja 2014

WSPÓŁPRACA z 'EXCELLENCE'

Witajcie! Wczoraj zawitał do mnie kurier z niepozorną paczką, która ważyła ponad 13 kg! W przesyłce znajdowały się produkty, które otrzymałam w ramach współpracy z 'Excellence'. Firma jest 'producentem syropów, napojów, wód funkcjonalnych i suplementów diety pod marką zamawiającego, jak również pod swoimi markami'.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.


STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Zawartość przesyłki bardzo nas ucieszyła i zainteresowała. W związku z tym testowanie zaczęliśmy od razu. O rezultatach testów tradycyjnie za jakiś czas. Serdecznie dziękuję firmie za zaufanie i smaczne syropy :)

Otrzymałam:
  • Syrop Polska Malina o pojemności 700 ml (4 sztuki),
  • Syrop Afrykański Granat o pojemności 700 ml (4 sztuki),
  • Syrop Kubańskie Mojito o pojemności 700 ml (4 sztuki).

38 komentarzy:

  1. Ja wzięłam udział w konkursie gdzie do wygrania są właśnie tez soczki :) Aby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pula nagród jest duża, powodzenia :)

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy!!życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. syropy widziałam na fb i ciekawa jestem jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow gratuluję współpracy! jakie pyszne smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszności, bardzo lubię takie soczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ile tego jest ;) . Udanych testów ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe czy dobre:) ps. obserwuję i zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa! :D Świetna współpraca ;D Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow,ale paczka :) gratuluję współpracy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Również testuje te syropy,są przepyszne :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tyle dobroci :)

    gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Jestem ciekaw Twojej opinii. Kończą mi się soki i chyba trzeba się rozejrzeć za jakąś nowością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) syropy z wodą są pyszne, jedynie nie eksperymentowałam jak smakują w połączeniu np. z piwem :)

      Usuń
  13. Ale fantastyczna przesyłka. Czekam na recenzję, zwłaszcza Kubańskiego Mojito i Afrykańskiego Granatu. To syropy więc posłużą długi czas. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dużą rodzinę więc recenzja pojawi się niebawem :)

      Usuń