środa, 14 maja 2014

RECENZJA ŻELU POD PRYSZNIC od 'APN COSMETICS'

Witajcie! Dziś przedstawię Wam moją opinię o żelu pod prysznic z serii Afryka, który dostałam od 'APN Cosmetics'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że 'firma ta oferuje kosmetyki zawierają najcenniejsze składniki aktywne pochodzące z różnych zakątków świata, zamknięte w nowoczesnych formulacjach i wzbogacone pięknymi zapachami poprawiającymi nastrój i samopoczucie.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Żel pod prysznic z serii Afryka zawierający ekstrakt z baobau i d-pantenol sprawia, że skóra staje się odświeżona i doskonale przygotowana do kolejnych zabiegów przy użyciu kosmetyków z tej samej serii: peelingu cukrowego oraz balsamu do ciała.'
Moja opinia: 

Żel znajduje się w praktycznym opakowaniu z pompką, o pojemności 300 ml. Konsystencja dość rzadka, a zapach przyjemny i delikatny o kwiatowej nucie, który po umyciu nie utrzymuje się długo na skórze. Produkt w miarę dobrze się pieni i świetnie oczyszcza. Skóra po umyciu jest miękka, gładka i o dziwo delikatnie nawilżona. Nie uczula ani nie wywołuje podrażnień. Żel jest wydajny, a kosztuje dokładnie 11,20 zł. Żeli pod prysznic używam sporadycznie, gdyż do codziennej pielęgnacji wolę stosować mydła naturalne, ale jeżeli lubicie i wolicie żele to polecam Wam wypróbować :)

Moja ocena: 4/5!

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny żel i nawet nawilża troszkę ;) Zapach mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. musi ładnie pachnieć - przynajmniej na takiego wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę że mi przypadł by do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie utrzymuje się na skórze dłużej

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tego typu produkty pod prysznic - bo lubie kiedy jest kolorowo i pachnąco :D Takie umilacze są super. A do tego widze wygodne opakowanie z pompką - fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz chyba źle ustawioną datę bo jak to się stało, że post z 14 maja został dodany dzisiaj czyli 13 maja :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny produkt podoba mi się ta pompka poluję na takie żele :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, ale wygląd żelu i Twa opinia zachęcają

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam żele ;) zużywam ich bardzoooo dużo ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zdecydowanie preferuje żele :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ładny ma kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pierwszy rzut oka skojarzył mi się z tutti frutti ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pojawiają się coraz częściej na blogach. Kuszą mnie niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem zapachu tego żelu i w ogóle kosmetyków tej firmy, bo nie znam :) A żele u mnie idą ''jak woda'' :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować,bo prezentuję się świetnie!!

    OdpowiedzUsuń