sobota, 24 maja 2014

RECENZJA SOLI KARNALITOWEJ do KĄPIELI od 'WHITE FLOWER'

Witajcie! Dziś recenzja soli karnalitowej do kąpieli od 'White Flower'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma 'oferuje kosmetyki z Morza Martwego, aby sprawić, żeby Morze Martwe było blisko Ciebie, a przy tym nie wydasz na nie więcej, niż wydajesz do tej pory na pielęgnację swojego ciała.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Sól magnezowo-potasowa, gdzie dominującymi składnikami tej soli są: magnez, potas i wapń. Posiada charakter terapeutyczny, nie zawiera barwników i innych dodatków chemicznych. Kąpiel w soli z Morza Martwego regeneruje i pielęgnuje skórę, pomaga utrzymac właściwe jej nawilżenie, wygładza i ujędrnia. Jest szeroko stosowana w ośrodkach SPA do zabiegów wyszczuplających i antycellulitowych. Może byc ważnym uzupełnieniem w terapii trądziku, łuszczycy, atopowego zapalenia skóry.'

Moja opinia:

Sól do kąpieli znajduje się w opakowaniu z szczelnym zamknięciem, o wadze 500 g. Kryształki soli są relatywnie średniej wielkości. Zapach jest niewyczuwalny. Produkt dobrze rozpuszcza się w wodzie. Po kąpieli skóra jest miękka, wygładzona i doskonale nawilżona. Polecam Wam wypróbować, dla mnie ta sól jest świetna i na pewno będę regularnie ją kupować :)

Moja ocena: 5/5!


15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie dodatki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo polubiłam sole ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie sole, choć brakuje mi czasu na takie kąpiele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polubiłam tą sól :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja soli nie używam, jestem ciekawa czy byłabym zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pewna, że byłabyś zadowolona :)

      Usuń
  6. Używam soli karnalitowej na przemian z solą magnezową (6). Sól pomaga pozbyć się toksyn z organizmu, a skórę delikatnie pilinguje. Moja staje się świeża, miękka, bardziej elastyczna i delikatna. Kąpiel z solą mnie relaksuje i odpręża. Usuwa zmęczenie mięśni. Najchętniej poleżakować by po niej. Jest też skuteczna formą transdermalnej suplementacji. Ja do soli dodaję ulubione olejki eteryczne. Jedne fajnie relaksują, inne pobudzają... Uwielbiam takie domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z olejkami eterycznymi to dopiero byłoby odprężenie :)

      Usuń
  7. Chętnie bym się w niej wypluskała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie używałam soli, a bardzo lubię :) ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię sole do kąpieli ,więc pewnie polubiła bym ten produkt!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. produkt wygląda ciekawie aczkolwiek u mnie byłyby zbędny bo wolę prysznic :)

    OdpowiedzUsuń