poniedziałek, 5 maja 2014

RECENZJA SOLI do KĄPIELI AFRYKA od APN COSMETICS

Witam wszystkim! Zapraszam na recenzje soli do kąpieli z serii Afryka, którą otrzymałam w ramach współpracy z 'APN Cosmetics'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że 'firma ta oferuje kosmetyki zawierają najcenniejsze składniki aktywne pochodzące z różnych zakątków świata, zamknięte w nowoczesnych formulacjach i wzbogacone pięknymi zapachami poprawiającymi nastrój i samopoczucie.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Aromatyczna sól do kąpieli z serii Afryka zawiera olej arganowy, ekstrakt z baobabu oraz olej z czarnuszki. Kąpiel w wodzie z dodatkiem soli skutecznie zmiękcza martwy naskórek i przygotowuje skórę do kolejnych zabiegów.'
Moja opinia: 
Sól do kąpieli znajduje się w plastikowym opakowaniu, o wadze 600 g. Pachnie niesamowicie i dość intensywnie, najbardziej kojarzy mi się z zapachem różanym. Od soli do kąpieli nie możemy wiele wymagać ponieważ tego typu produkty mają zmiękczać martwy naskórek, przygotowywać skórę do następnych zabiegów oraz umilać nam kąpiel poprzez uwalnianie przyjemnego zapachu. Tak jest i w tym przypadku, skóra po kąpieli z tą solą jest miękka, wygładzona, a nawet ładnie pachnąca. Sól dobrze rozpuszcza się w wodzie. Cena produktu przystępna, a dokładnie kosztuje 9,90 zł. Polecam wszystkim!

Moja ocena: 5/5!

LINK do PRODUKTU

18 komentarzy:

  1. lubię sole choć szczerze mówiąc używam ich sporadycznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach tej soli z pewnością skusiłby Cię do intensywniejszego używania :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wszelakie sole do kąpieli ;) a te produkty szatą graficzną do złudzenia przypominają mi Bielendę serię SPA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro polecasz, to chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda cudownie ;)
    a skoro wygląd idzie z działaniem to mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej grubej soli to jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sól :D może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajniutki kolorek ma :) lubię takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. W takich chwilach chciałabym mieć wannę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i chwalę sobie. Ostatnio używam soli Epsom (magnezowa, więc dawkuję sobie ten pierwiastek w kąpieli :) ) albo z Morza Martwego, z dowolnie wybranym olejkiem eterycznym, a to w zależności od potrzeby i nastroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, że jest taki rodzaj soli do kąpieli :)

      Usuń
  10. mam w domu sole do kąpieli, ale nie mam wanny. Używam ich do moczenia nóg w większości...

    OdpowiedzUsuń
  11. Po tej mojej ostatniej soli, jestem skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale gruba ta sól:) Ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń