niedziela, 11 maja 2014

RECENZJA PEELINGU z SERII AFRYKA od APN COSMETICS

Witajcie! Dziś recenzja peelingu z serii Afryka, który dostałam od 'APN Cosmetics'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że 'firma ta oferuje kosmetyki zawierają najcenniejsze składniki aktywne pochodzące z różnych zakątków świata, zamknięte w nowoczesnych formulacjach i wzbogacone pięknymi zapachami poprawiającymi nastrój i samopoczucie.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Peeling cukrowy do ciała z serii Afryka zawiera olej arganowy - bogaty w kwasy omega 3, 6 i 9, dzięki czemu ma właściwości nawilżające i ujędrniające, olej z czarnuszki - wpływa na regenerację naskórka i przeciwdziała starzeniu oraz olej z baobabu, który jest źródłem witamin A, B1, C, D, E i F, dzięki czemu działa kojąco, wspomaga regenerację naskórka oraz silnie go nawilża i poprawia elastyczność. Zawarty w peelingu cukier doskonale usuwa martwy, zrogowaciały naskórek. Kosmetyk ten polecany jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry.'
Moja opinia: 

Peeling znajduje się w plastikowym opakowaniu, o wadze 350 g. Produkt pachnie przyjemnie, a jego konsystencja jest miękka z dużą ilością małych drobinek cukru. Nie należy on do mocnych zdzieraków ani też delikatnych, dla mnie jest odpowiedni. Aplikacja jest bezproblemowa, a sam cukier dość szybko się rozpuszcza. Dobrze oczyszcza i ściera martwy naskórek, pozostawiając skórę gładką, miękką i z delikatnie tłustą warstwą, za którą nie przepadam. Efekt nawilżenia jest znikomy dlatego konieczne jest zastosowanie balsamu nawilżającego. Sam peeling nie uczula ani nie powoduje podrażnień. Produkt jest dość wydajny i kosztuje dokładnie 13,15 zł. Jestem z niego zadowolona i mogę Wam go polecić :)

Moja ocena: 4/5!

15 komentarzy:

  1. Ciekawy, ale mi też ta tłustawa warstwa po tego rodzaju peelingach trochę przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby jest delikatna, ale jednak może przeszkadzać :)

      Usuń
    2. Fajny produkt :-) miałam okazję go używać :-) czy byłam zadowolona średnio:-)

      Usuń
  2. gdyby nie ta tłusta warstwa to byłby całkiem OK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ciekawa jestem jak bym sie u mnie sprawdził czy by mi przeszkadzała na tłusta warstwa

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę używać mega zdzieraków, więc pewnie u mnie też by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda ta konsystencja, jak jakiś dżemik :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jakie bogate składniki,chętnie taki peeling wypróbuję na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie parafina w składzie na drugim miejscu to już całkiem byłoby świetnie :)

      Usuń
  7. Ładny ma kolorek, ciekawa jestem zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście przypomina mi zapach różany :)

      Usuń
  8. Chciałoby się zjeść tak cudnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię tej tłustej warstewki :/

    OdpowiedzUsuń