poniedziałek, 26 maja 2014

RECENZJA ORGANICZNEJ MGIEŁKI z LAWENDY od 'PERLA NEGRA'

Witajcie! Dziś przygotowałam dla Was recenzje organicznej mgiełki do ciała z lawendy, którą otrzymałam w ramach z współpracy z 'Perla Negra'.  O podjęciu współpracy pisałam tu. Firma 'powstała by umożliwić klientom dostęp do produktów najwyższej jakości przy zachowaniu sensownych cen. W ofercie firmy znajdziesz kosmetyki, wina oraz biżuterię artystyczną.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a. 
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Organiczna mgiełka do twarzy i ciała z lawendy -Alteya Organics słynie z ekologicznych upraw roślin a lawenda z nich pochodząca odznacza się przepięknym zapachem. Wodę uzyskuje się przez destylację świeżych kwiatów lawendy, które są ręcznie zbierane i selekcjonowane. Mgiełka oczyszcza i detoksykuje, nawilża, uspokaja, relaksuje, działa: przeciwzapalnie, przeciwtrądzikowo, przeciwbólowo i antydepresyjnie.'

Moja opinia:

Opakowanie produktu jest wygodne, atomizer nie zacina się. W mgiełce niewątpliwie dominuje zapach lawendy, który nie przytłacza i nie jest intensywny. Osobiście lubię lawendę, dlatego też zapach jest dla mnie przyjemny. Mgiełkę stosowałam do ciała i twarzy w celu odświeżenia i oczyszczenia. Zdarzyło mi się również używać mgiełki, podczas gdy miałam na twarzy maseczkę z glinką, aby nie zrobiła się skorupa. Produkt dobrze się sprawdza, a przy tym zapach utrzymuje się dość długo. Koszt mgiełki to jedynie 22 zł za 100 ml. Polecam Wam w szczególności na upalne dni :)

Moja ocena: 5/5!


15 komentarzy:

  1. Prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach z pewnością jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za mgiełkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie lubię zapachu lawendy ale jeśli chodzi o same mgiełki to fajne są na lato

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz używam mgiełki różanej Fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe czy i u mnie by się sprawdziła ;)

    Zapraszam na rozdanie ;)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2014/05/rozdanie-z-rosewholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  8. może nie uwierzysz, ale nigdy nie miałam mgiełki do ciała. Zapach na pewno śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawiła mnie recenzja tego produkty i nie spodziewałam się, że tak świetnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam lawendowej z Fitomedu ale jestem całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciesze się, że się spisała :) ja mam z melisy i też jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam też podobną mgiełkę i jestem bardzo zadowolona:))

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam mgiełki, świetnie rewitalizują, orzeźwiają i pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń