wtorek, 27 maja 2014

RECENZJA MYDEŁKA BŁOTNO-SOLNEGO od 'WHITE FLOWER'

Witajcie! Zapraszam Was na recenzje mydła błotno-solnego z Morza Martwego. Produkt otrzymałam od 'White Flower'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma 'oferuje kosmetyki z Morza Martwego, aby sprawić, żeby Morze Martwe było blisko Ciebie, a przy tym nie wydasz na nie więcej, niż wydajesz do tej pory na pielęgnację swojego ciała.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Mydło błotno–solne produkowane jest tradycyjną metodą z najwyższej jakości surowców naturalnych. Delikatnie myje, głęboko oczyszcza, poprawia kondycję skóry, może być stosowane codziennie. Sól i błoto z Morza Martwego posiadają wybitne właściwości regenerujące, pielęgnujące i odżywiające skórę, oraz wzmacniające jej metabolizm. Subtelna nuta zapachowa naturalnych olejków eterycznych pozostawi po kąpieli uczucie świeżości i odprężenia. Do każdego rodzaju cery, również wrażliwej i ze skłonnościami alergicznymi. Mydło nie zawiera konserwantów, syntetycznych nawilżaczy, plastyfikatorów.'

Moja opinia:

Produkt używałam wyłącznie do mycia twarzy. Mydełko przyjemnie pachnie olejkami eterycznymi. Niestety zapach nie utrzymuje się długo na skórze. Mydełko dobrze się pieni i jest niesamowicie wydajne. Ważne, aby po namydleniu twarzy, masować ją przez dłuższą chwilę. W ten sposób nasza twarz nie będzie wysuszona. Twarz po umyciu jest głęboko oczyszczona, zmatowiona i wygładzona. Mydełko nie podrażnia oraz nie uczula. Produkt polecam w szczególności dla osób z cerą mieszaną :)

Moja ocena: 5/5!


23 komentarze:

  1. Ciekawe jak by się sprawdziło przy skórze trądzikowej .
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy produkt skoro dobrze oczyszcza to warto kupić takie mydełko

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś mydełko z błotkiem z M. Martwego, ale innej firmy i bardzo je lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie z Mydlarni Powrót do natury, to różni się zapachem i jeszcze bardziej oczyszcza twarz niż tamto mydełko, zresztą oba są świetne :)

      Usuń
  4. mydełko idealne do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę poważnie rozważyć zakup tego mydełka :) Opis bardzo zachęcający- zwłaszcza efekt zmatownienia i wygładzenia. Szukam czegoś o takim właśnie działaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekty są świetne, ale trzeba pamiętać o masowaniu twarzy powstałą pianą z mydełka :)

      Usuń
  6. zawsze miałam ochotę na takie mydełko :) muszę kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mydło z Błota z Morza Martwego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wygląda... Jakbym nie zobaczył opakowania mydła to bym pomyślał, że jest to jakaś kostka brukowa czy coś :) Tyle mydeł wiele osób testuje i do większości zachęca, że sam nie wiem które kupić i używać :D Najczęściej używam mydła w płynie, ale może warto się zastanowić nad chociaż chwilową zmianą na kostkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam wygląd nieważny :) ja wiele mydeł przetestowałam i polecam Ci 100% naturalne mydła, jeżeli chodzi z czego ono ma być to już dobierz do własnych potrzeb (np. z borowiny, z woskiem pszczelim itp.). Naturalne mydełka są droższe w porównaniu do zwykłych mydeł, ale za to mega wydajne. Spróbuj mydeł w kostce, a po dłuższym stosowaniu zobaczysz znaczącą różnicę :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki! :) Następnym razem będąc na zakupach poszukam jakiegoś naturalnego mydła. Mydeł w płynie używam ze względu na jego prostotę. To też przyzwyczajenie.

      Usuń
    3. mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  9. Całkiem ciekawe to mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam błotne ale tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam to mydełko jakiś czas temu. Spisywało się świetnie tylko troszkę brudziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, ale dla mnie to nie problem :)

      Usuń
  12. pierwszy raz widzę takie mydło:)


    ps. a u mnie? śliczna sukienka Sheinside do rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda i pewnie jest dobry!!!muszę w końcu coś zakupić z Morza Martwego;))

    OdpowiedzUsuń